×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آیا فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

در این بخش درباره‌ی اینکه آیا مدارس فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل هستند، مطلبی را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

جزئیات تعطیلی فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲:

این روزها برخی از دانش‌آموزان به علت آلودگی یا برودت هوا به دنبال اخبار تعطیلی مدارس هستند. پارسال بعضی از مدارس مناطق ایران به خاطر آلودگی هوا و برخی شهرها به علت گرد و غبار و دیگر شهرها نیز به دلیل سرما گهگاهی تعطیل و یا به صورت آموزش مجازی برگزار می‌شدند. اما امسال یکی از مسئولین آموزش و پرورش اعلام کرده است که دیگر تعطیلات زیادی برای مدارس نخواهیم داشت و در شرایط حاد مدارس تعطیل می‌شوند.

تا این لحظه تنظیم خبر، فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل نیستند و همه دانش‌آموزان باید در مدرسه حاضر شوند.

آیا ۷ آذر ۱۴۰۲ سه شنبه مدارس تعطیل هستند؟

در حال حاضر، هیچ اطلاعیه یا خبری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه، ۷ آذر ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا، گرد و غبار یا سرمای شدید، اعلام نشده است. حتی شبکه‌های خبری و وب‌سایت‌های خبرگزاری هم هنوز اطلاعاتی در این زمینه را منتشر نکرده‌اند.

بخوانید  مدارس و ادارات کدام استان ها و شهرها فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ تعطیل است ؟

با توجه به تأکید وزیر آموزش و پرورش، مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نخواهند شد. او اعلام کرده است که از سال گذشته مدارس تعطیل نمی‌شوند و کلاس‌های درس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا، کلاس‌های درس به هیچ وجه نباید تعطیل شوند، بیان کرده است که مسئله صنعت و تولید بسیار مهم است، اما تعطیل یا غیرفعال کردن مدارس باید در آخرین اولویت قرار گیرد.

با این توضیحات، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس در روز سه شنبه، ۷ آذر ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا، گرد و غبار یا سرمای شدید منتشر نشده است.

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا

اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت آب و هوا و آلودگی تهران و سایر شهرها

وضعیت هوای تهران در روز دوشنبه، ۶ آذرماه ۱۴۰۲ به وضعیت نارنجی تغییر کرد. براساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است. میانگین غلظت ذرات معلق که آلاینده اصلی تهران است، کمتر از ۲.۵ میکرون بوده و در حال حاضر عدد ۱۳۱ را نشان می‌دهد. پیش‌بینی سازمان هواشناسی نیز به وجود آمدن باد، باعث کاهش آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

بخوانید  فروش کلیه انسان در ایران: قیمت کلیه انسان چند؟ راهی برای تأمین نیازهای مالی!

شاخص کیفیت هوا (AQI) نیز زمانی که عددی بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ را نشان دهد، به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اشاره دارد. بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط “پاک”، زردرنگ شرایط “قابل قبول”، نارنجی‌رنگ شرایط “ناسالم برای گروه‌های حساس”، قرمزرنگ شرایط “ناسالم” و بنفش‌رنگ شرایط “بسیار ناسالم” را نمایش می‌دهند.

تا کنون، هیچ خبری از تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، ۶ آذرماه ۱۴۰۲ به دلیل وضعیت هوا منتشر نشده است. با وجود ورود سامانه‌های بارشی به بخش‌هایی از غرب کشور، انتظار می‌رود در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه باران و برف همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی آغاز شود. همچنین، با وزش باد، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاهش یافته است.

به هرحال، با وجود کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، تعطیلی مدارس ممکن است به دلیل پایین آمدن شاخص به درصد پایینی و خاموش کردن نمایشگرهای نشان دهنده آلودگی اعلام شود. در استان اردبیل نیز به علت شدت وزش باد، مدارس ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی “شاد” فعالیت خواهند کربا توجه به تاریخ برش‌کاری من، اطلاعات دقیق و به‌روز درباره وضعیت هوای تهران در روز سه شنبه، ۷ آذرماه ۱۴۰۲ را ندارم. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات به‌روز و دقیقتر درباره وضعیت هوای تهران و تصمیمات مدارس، از منابع رسمی مربوطه مانند سازمان هواشناسی و وزارت آموزش و پرورش استفاده کنید.

بخوانید  هر آنچه در مورد سویه جدید جی‌ان‌.۱ کرونا و علایمش می دانیم

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد آیا فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟