×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

موقعیت جغرافیایی خاص علت تعطیلی زندان رجایی شهر کرج

به گزارش تابناک، از منبع مرکز رسانه قوه قضاییه، اعلام شده است که در راستای اجرای تصمیمات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به البرز، مراحل تعطیلی زندان رجائی در حال انجام است. طبق مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به البرز و تأکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجائی شهر، زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج واقع شده‌است، در حال حاضر به زندانی دیگری منتقل شده‌اند تا این زندان تعطیل شود.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان البرز، با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان‌ها در این استان، تأکید کرد: زندان رجائی شهر که در داخل شهر کرج واقع شده است، باید به سرعت تعطیل شده و به مکانی خارج از شهر منتقل گردد. همچنین باید وضعیت زندان رجائی شهر اصلاح شده و اقدامات بعدی نیز در ارتباط با آن صورت پذیرد.

علاوه بر این، رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه برگزار شد، با اشاره به ضرورت بهبود وضعیت زندان‌های استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تدابیر و آمادگی‌های لازم برای تعطیلی زندان رجائی شهر و اقدامات متعاقب آن را به عمل آورد.

بخوانید  آموزش پس انداز به کودکان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد موقعیت جغرافیایی خاص علت تعطیلی زندان رجایی شهر کرج