×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرای ایرانی اصفهان کجاست و شرایط خرید اقساطی از سرای ایرانی چگونه است ؟

سرای ایرانی اصفهان، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های تجمیعی در ایران، با ارائه محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، در سال ۱۳۹۴ به منظور حمایت از تولید داخلی و راحتی خرید برای مشتریان تأسیس شد. این مجموعه با اعتماد و حمایت مشتریان خود در مدت کوتاهی به بزرگترین هایپرمارکت تهیه کالای خانه و جهیزیه در اصفهان تبدیل شد. در سال ۱۳۹۹، به منظور احترام و راحتی مشتریان، فضای فروشگاهی این مجموعه تا ۵۰٬۰۰۰ متر مربع افزایش یافت.

اعتبار خرید قسطی در سرای بزرگ ایرانی تا سقف نیم میلیارد تومن افزایش یافت!

آدرس سرای ایرانی اصفهان:

سرای ایرانی اصفهان مستقر در آبشار سوم شهید کشوری اصفهان واقع شده است.

شماره تلفن سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری:

برای اطلاعات بیشتر و تماس با سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری، می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:
[۰۲۵۳۱۰۲]

سرای ایرانی در شهر لوازم خانگی اصفهان کشوری:

سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری علاوه بر عرضه محصولات خانه و جهیزیه، به عنوان یکی از شهر لوازم خانگی در اصفهان شناخته می‌شود.

بخوانید  آیا فردا دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

خرید اینترنتی از سرای ایرانی اصفهان:

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی وبسایت سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری، خرید اینترنتی از این مجموعه را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اینترنتی، می‌توانید به وبسایت سرای ایرانی مراجعه کنید.

شرایط خرید اقساطی از سرای ایرانی:

سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری شرایط خرید اقساطی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه این مجموعه و دریافت اطلاعات بیشتر، از شرایط خرید اقساطی از سرای ایرانی استفاده کنید.

شعبه سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری:

سرای ایرانی در اصفهان شعبه‌ای با نام سرای ایرانی شهید کشوری دارد. این شعبه در آدرس شهید کشوری واقع شده است.

برچسب ها :
  1. رضازارعی

    سلام خداکیلی کوتاه میگم نرید سرای اولش سودش دوبرابر شهرلوازم خانگی دوم باند مکسیدر گرفتم گارانتی گاندوسرویس اشغالترین خداوکیلی گفت گاندو فرار کنین از من گفتن دفعه سوم خرید میکنم برین سرچ کنین لوازمی که گفتم رو گوشه کارتن مکسیدر انداره یک ناخن تو بار چروک شده بودا نه چیزی فقط کارتنش ارانتی قبول نکرد الانم کولر گازی ایوا گارانتی گاندو بیست روزه نمیان نصب کنند نصب رایگان و … کلی لوازم پایه فلان بیصار دوتومن دوباده گرفت
    فقط برسن شهرلوازم

  2. عابدین

    شرایط خرید اقساطی گوشی از سرای ایرانی ۲۰ قسط چگونه است ؟

    • ویکی مدیکال

      برای خرید اقساطی گوشی از فروشگاه سرای ایرانی قم، شما باید به صورت حضوری مراجعه نمایید. این خرید به صورت ۲۰ قسط ماهانه با پرداخت چک انجام می‌گیرد. برای مشتریان ساکن در قم و تهران، فروشگاه خدمات ارسال گوشی تا درب منزل را ارائه می‌کند. در صورتی که در سایر شهرها مقیم هستید، محصول تا نزدیک‌ترین باربری به شما ارسال خواهد شد. این شرایط خاص فروشگاه سرای ایرانی قم بوده و باید مطابق با آن عمل شود.

  3. مهین موسوی

    خیلی خیلی بد.خرید نکنید کلاه سرتون می‌ره.تخت ما خرابه میگن خودتون درست کنید.میگن تخته سه لایه بندازید تا درست بشه.ماشین ظرفشویی خرابه.خدمات پس از فروش نداره.ماهم به دیدگاه منفی توجه نکردیم و حالا یه تخت معیوب و ظرفشویی خراب داریم.اینجا دام هست برای فقرای بیچاره که پول نقد ندارن و قسطی خرید میکنم.قیمتش هم خیلی بالاتر هست و اما بدتر از همه اجناس معیوب هست که زیره بار نمیرن درستش کنم.خیلی بد هستند .گول نخورید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد سرای ایرانی اصفهان کجاست و شرایط خرید اقساطی از سرای ایرانی چگونه است ؟