×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

رسول دانیال زاده نمین کارآفرینان برتر صنعت کشور در حوزه فولاد کیست ؟

رسول دانیال زاده نمین، یکی از برترین کارآفرینان ایران و سرشناس‌ترین شخصیت‌های صنعت فولاد در ایران، مالک بزرگترین گروه فولادی کشور در بخش خصوصی می‌باشد. ضمن بودن مدیرعامل بزرگترین شرکت این گروه، یعنی مجتمع فولاد گیلان، او یکی از موفق‌ترین کارآفرینان در حوزه صنعت فولاد است.

مجتمع فولاد گیلان، که در شهرک صنعتی رشت و در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار و با تلاش و سرمایه‌گذاری رسول دانیال زاده در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد، به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌های فولادی در ایران مطرح بوده و هنوز هم به بهره‌برداری خود ادامه می‌دهد. این کارخانه شامل سه واحد تولیدی به ظرفیت سالانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن ورق گرم، ۸۰۰ هزار تن ورق سرد و ۲۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه می‌باشد که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استفاده از تجهیزات مدرن و بروز، توانسته است به تولید محصولات با کیفیت و برتری جهت صادرات به بازارهای بین‌المللی بپردازد.

بخوانید  مسیر آینده با اتریوم: حقایقی که همه‌ی علاقه‌مندان باید بدانند

رسول دانیال زاده، در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۳۸ در شهر تهران به دنیا آمد. وی دارای ۵ برادر و ۱ خواهر بوده است. از نوجوانی، رسول دانیال زاده همراه با درس و تحصیل در حوزه فولاد، به کار خود ادامه داد و با تلاش و پشتکار به یکی از برترین کارآفرینان و صنعتگران ایران تبدیل شد.

در سال ۱۳۶۰، رسول دانیال زاده ازدواج کرد و سه فرزند از این ازدواج به دنیا آمدند. به عنوان یکی از بزرگترین کارآفرینان و سرمایه‌داران ایران، رسول دانیال زاده همواره تلاش کرده است تا با سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف، به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور خود و بهبود شرایط زندگی مردم کمک کند.

رسول دانیال زاده: از کارگاهی صنعتی تا بزرگترین گروه صنعتی

رسول دانیال زاده، کارآفرین و صنعتگر برجسته ایران، از همان دوران نوجوانی با علاقه وافر به فعالیتهای تولیدی، همراه با تحصیل در حوزه فولاد، آغاز به کار نمود. او در سنین جوانی، کارگاهی صنعتی در زمینه ساخت پروفیل های ساختمانی در حوالی شهرستان آبعلی را بنا کرد و با استخدام ۸۰ نفر، پا به عرصه تولید محصولات فولادی گذاشت.

بخوانید  هواپیمایی آتا متعلق به کیست ؟

با گذر زمان و تلاش مستمر، رسول دانیال زاده توانست توسعه کسب و کار خود را به‌صورت چشمگیری ادامه داده و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت در ایران تبدیل شود. او کارخانجاتی معظم در زمینه تولید لوله و پروفیل و مقاطع گالوانیزه و همچنین تولید انواع ورق‌های گالوانیزه و رنگی در سمنان بنا کرده و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت تبدیل شده است.

در سال ۱۳۸۲، رسول دانیال زاده با هدف تکمیل زنجیره تولیدات محصولات فولادی، سنگ بنای مجتمع فولاد گیلان را می‌گذارد. این پروژه ملی، پس از فولاد مبارکه، بزرگترین تولیدکننده ورق‌های گرم و سرد فولادی در ایران است. در همین ایام، رسول دانیال زاده با اصلاحات مدیریتی لازم، سهام عمده شرکت فولاد کاویان را که دچار بحران بود، تملک کرده و این شرکت را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلیت میل در کشور تبدیل می‌نماید.

امروزه، گروه صنعتی رسول دانیال زاده، بیش از ۵۰۰۰ نفر بطور مستقیم و نزدیک به ۲۰۰۰۰ هزار نفر بطور غیر مستقیم را مشغول به کار می‌کناند. محصولات تولیدی این شرکت‌ها، تغذیه‌کننده بیش از ۴۰۰ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در سراسر کشور است. در کنار اینها، طرح‌های توسعه‌ای همواره جزو دغدغه‌های روزمره رسول دانیال زاده بوده و برای پشتیبانی از آنها، شرکت صنعت متال را که سازنده انواع سوله‌های ساختمانی و کارگاهی است، تأسیس کرده است.

بخوانید  تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم

گروه صنعتی رسول دانیال زاده امروزه بزرگترین گروه تولیدی در بخش خصوصی کشور شناخته می‌شود. این گروه به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های اقتصادی کشور، سهم بسزایی در تولید و اشتغال در ایران دارد. رسول دانیال زاده با داشتن دید بلندمدت و تلاش مداوم، توانسته است به‌عنوان یکی از بهترین کارآفرینان و صنعتگران ایران، در صنایع فولادی و فلزی، موفقیت بزرگی را کسب کند و نام خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین افراد در این صنعت درخشان کند.

رسول دانیال زاده نمین

گروه صنعتی رسول دانیال زاده: رهبری در تولید فولاد و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن

گروه صنعتی رسول دانیال زاده یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی در ایران است که فعالیت خود را در صنایع فولاد، ساختمانی و توسعه‌ی زیربناهای شهری انجام می‌دهد. این گروه شامل شرکت‌هایی مانند مجتمع فولاد گیلان، کارخانجات نورد و لوله سمنان، دانیال استیل، فولاد کاویان و صنعت متال می‌باشد.

شرکت‌های گروه صنعتی رسول دانیال زاده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته‌اند در زمینه تولید فولاد، محصولات با کیفیت و استانداردهای جهانی را به بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهند. همچنین، این شرکت‌ها با توسعه طرح‌های مختلف در کارخانه‌های خود، به بهبود روند تولید و کیفیت محصولات خود می‌پردازند.

بخوانید  دستگاه تسمه کش تهران صنعت چیست ؟

به علاوه، رسول دانیال زاده به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی، در بخش مسکن نیز فعالیت دارد و با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف، توانسته است به ایجاد فضاهای مسکونی با کیفیت و مناسب برای زندگی شهروندان کشور کمک کند. برخی از پروژه‌های مسکونی این گروه شامل ساختمان روما رزیدنس، ساختمان روما سنتر، برج دوقلوی رویال رزیدنس و فلورا رزیدنس، برج‌های مسکونی پارس پرنس ۱ و ۲ و مجموعه تجاری- خدماتی تهران پارس و امیرکبیر است.

به طور خلاصه، گروه صنعتی رسول دانیال زاده با تولید محصولات با کیفیت و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، در راستای توسعه اقتصادی کشور و بهبود شرایط زندگی شهروندان، نقش مهمی ایفا می‌کند.

فعالیت‌های خارج از ایران: رسول دانیال زاده نمین، صنعتگر و تاجری خوش‌نام در کشور آلمان

رسول دانیال زاده، به عنوان یکی از بزرگترین صنعتگران و کارآفرینان ایرانی، فعالیت‌های گسترده‌ای در داخل و خارج از کشور دارد. از جمله فعالیت‌های خارجی او، فعالیت‌های مشترک با شرکت‌های آلمانی است که از حدود سی سال پیش آغاز شده است.

بخوانید  5 روش برای چطور برند شخصی مان بسازیم ؟

فعالیت‌های مشترک با شرکت‌های آلمانی برای رسول دانیال زاده با خرید خطوط تولید لوله‌سازی و تجهیزات صنعتی مختلف از جمله چندین دستگاه جوش از شرکت‌های زیمنس و AEG برای شرکت نورد و لوله سمنان آغاز شده است. اما فعالیت‌های او در زمینه همکاری با شرکت‌های آلمانی از سال ۲۰۰۰ میلادی به بعد با اخذ اقامت دائم از کشور آلمان و خرید خط تولید نورد گرم برای شرکت فولاد گیلان، گسترش یافت.

خرید خط تولید نورد گرم گیلان، فصل جدیدی در توسعه فعالیت‌های صنعتی و بازرگانی رسول دانیال زاده با شرکت‌های معتبر آلمانی بود. در این سال‌ها، علاوه بر شرکت‌های زیمنس و AEG، شرکت‌های VEM و IMS و نیز بسیاری از شرکت‌های بزرگ آلمانی شریک تجاری رسول دانیال بوده‌اند.

علاوه بر خرید خطوط تولید و تجهیزات صنعتی، رسول دانیال زاده در طی این سال‌ها به خرید شرکت ICS واقع در شهر هامبورگ، همراه با تجهیزات کامل و ساختمان‌های اداری و نیز ۵۰ درصد شرکت METEX، سازنده ماشین آلات تراش و فرز و سنگ‌زنی غلطک‌های کارخانجات نورد فولاد، اقدام نمود. این فعالیت‌ها باعث شده است که رسول دانیال زاده به عنوان یک صنعتگر و تاجر خوش‌نام در کشور آلمان شناخته شود.

بخوانید  بررسی تمامی ابعاد ارز دیجیتال شیبا و شیبا اینو

در نتیجه، فعالیت‌های خارج از ایران رسول دانیال زاده در طول چند دهه، با همکاری با شرکت‌های آلمانی و خرید تجهیزات صنعتی، به توسعه صنایع ایران و افزایش ارتباطات اقتصادی و تجاری بادیگر کشورها کمک کرده است. این فعالیت‌ها نه تنها باعث رشد صنعت و بازرگانی در ایران شده‌اند، بلکه موجب ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور و ایجاد ارتباطات بین‌المللی برای ایرانیان شده‌اند. به علاوه، با همکاری با شرکت‌های بین‌المللی، رسول دانیال زاده توانسته است به واردات و صادرات موفق در بین کشورهای مختلف دست یابد.

با توجه به فعالیت‌های گسترده رسول دانیال زاده در زمینه همکاری با شرکت‌های آلمانی و خرید تجهیزات صنعتی، می‌توان نتیجه گرفت که او یک صنعتگر و تاجر با تجربه و موفق در زمینه بازرگانی و صنعت است. در نتیجه، این موضوع می‌تواند با عنوان “فعالیت‌های خارج از ایران: رسول دانیال زاده، صنعتگر و تاجری خوش‌نام در کشور آلمان” توصیف شود.

رسول دانیال زاده کجاست ؟

رسول دانیال زاده در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۳۸ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای پنج برادر و یک خواهر است. زندگی شخصی رسول دانیال زاده از دوران نوجوانی و جوانی با صنعت فولاد همراه بود. او در این صنعت فعالیت می‌کرد و در کنار آن تحصیلات خود را نیز ادامه داد. با تلاش و پشتکار چندین ساله، رسول دانیال زاده توانسته است به عنوان یک کارآفرین برتر در کشور شناخته شود. این انجاز مثال زدنی او نشان از تلاش و تحمل زحمات بیشتری که برای دستیابی به اهداف خود به کار برده است، می‌دهد. رسول دانیال زاده با استفاده از استعدادها و تجربیات خود، موفقیت‌های بزرگی را در زمینهٔ کارآفرینی کسب کرده است و در جامعه به عنوان یک نمونه الگوی الهام بخش مطرح می‌باشد.

معرفی گروه صنعتی دانیال استیل

در سال ۱۳۸۵، گروه صنعتی دانیال استیل توسط آقای رسول دانیال زاده، کارآفرین برتر در حوزهٔ فولاد، تأسیس شد. این مجموعه در شهرک صنعتی سمنان با مساحتی بالغ بر ۸۷ هزار متر مربع قرار دارد و در حال حاضر با دو خط تولید پیشرفته، ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت اسمی سالانه ۳۹۰ هزار تن و ورق‌های رنگی با ظرفیت اسمی سالانه ۱۵۰ هزار تن تولید می‌کند. این مجموعه توانسته است نیازهای بازار داخلی و صادراتی را برآورده کند.

علاوه بر این، طرح توسعه واحد نورد سرد این مجموعه از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است و در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید. این توسعه، امکان افزایش ظرفیت و تولید ورق‌های دیگر را فراهم خواهد کرد. گروه صنعتی دانیال استیل با تمرکز بر کیفیت بالا و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، در صنعت فولاد به موقعیت برتری دست یافته است.

منبع خبر : آسیا نیوز
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد رسول دانیال زاده نمین کارآفرینان برتر صنعت کشور در حوزه فولاد کیست ؟