×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

کیا از عمل ابدو پشیمونن؟! و چرا؟

عمل ابدومینوپلاستی یک روش جراحی زیبایی محسوب می شود که برای سفت کردن ماهیچه‌ های شکم کاربرد دارد. سوال کیا از عمل ابدو پشیمونن یکی از سوال‌های پرتکرار افرادی است که در حال تحقیق درمورد عمل ابدو هستند. در اغلب مواقع بارداری و یا کاهش وزن شدید، سبب شل شدن ماهیچه‌ های شکمی می‌ گردد. در این روش جراحی پوست آویزان شده در قسمت شکم و چربی‌ های آن کاهش پیدا می‌ کنند. به همین خاطر هم بعد از این عمل کاندیدای این جراحی، زیبایی فوق العاده ای در ناحیه شکم به دست می آورند. با استفاده از این عمل جراحی، می‌ توان عضلات ضعیف شده را بازیابی نمود. همچنین موجب بهبود عملکرد مثانه گردید. برخی از افراد دچار عفونت‌ های پوستی و خارش در قسمت‌ های پوست اضافه در قسمت شکم می‌ شوند که با جراحی ابدومینوپلاستی، می‌ توان این موارد را نیز کاهش داد.

هدف از عمل ابدومینوپلاستی چیست

هدف از عمل ابدومینوپلاستی شکم برای بیشتر افراد رسیدن به اندام متناسب و ایده‌ آل است. زیرا اندام مناسب می‌ تواند در افزایش اعتماد به نفس تاثیر مستقیم بگذارد و در واقع از پارامترهای جذابیت به شمار می‌ رود. در واقع تمامی اشخاصی که اضافه وزن دارند یا پوست شکم شل و آویزان دارند، به دنبال راهکاری برای رسیدن به شکم تخت هستند و عمل ابدومینوپلاستی بهترین گزینه برای این افراد است. اما این افراد ممکن است هدف از این عمل را اشتباه برداشت کنند و پس از این عمل پشیمان شوند.

بخوانید  برنامه تمرینی و غذایی مایک منتزر

درباره اینکه کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ باید بدانید افرادی که تصور می‌ کنند، پس از این عمل برای همیشه اندامی لاغر و ایده‌ آل دارند از افراد پشیمان پس از عمل ابدومینوپلاستی هستند. به این خاطر که باید دوران نقاهت سختی را پشت سر بگذارند. همچنین در این دوران باید مراقبت‌ های بسیاری را در نظر بگیرند و به توصیه‌ ها و دستورالعمل‌ های پزشک خود در رابطه با تغذیه توجه نمایند. ممکن است برخی از این توصیه‌ ها و مراقبت‌ ها برای آنها سخت و طاقت فرسا باشد. اما پس از آن در ذهن خود این تصور را داشته باشند که با پرخوری، دیگر دچار اضافه وزن نخواهند شد. در واقع این یک توهم است. به این خاطر که پس از جراحی ابدومینوپلاستی، در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی و توصیه‌ های پزشک پس از مدتی چربی اضافه شکم باز می‌ گردد.

 درضمن نکته بسیار مهم این است که اگر شما اضافه وزن زیادی دارید، عمل ابدومینوپلاستی برای شما مناسب نیست و بهتر است سراغ انواع جراحی لاغری مانند عمل اسلیو معده بروید.

بخوانید  برنامه تمرینی بدنسازی برای کاهش وزن اقایان

دلایل و پاسخ سوال کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ 

درباره پاسخ این سوال که کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ باید عنوان شود افرادی که با جای بخیه‌ ابدومینوپلاستی پس از این عمل مشکل دارند از افراد پشیمان بعد از این عمل خواهند بود. بعضی از افراد پس از این عمل به مراقبت‌ های بعد از آن توجه نمی‌ کنند. این امر موجب می‌ شود تا زخم‌ ها به صورت اصولی خوب نشوند؛ در نتیجه جای آنها باقی بماند. این مورد برای افرادی که زیبایی ظاهری شکم، برایشان حائز اهمیت است پشیمانی بعد از عمل را به وجود می‌ آورد. پس از این عمل جراحی، فرد باید همیشه یک رژیم غذایی کم کالری را رعایت نماید. زیرا در صورت پرخوری، چربی‌ های خارج شده باز می‌ گردند. برای افرادی که رژیم گرفتن برایشان دشوار است، این عمل پشیمانی به بار می‌ آورد؛ زیرا گذشتن از خوراکی‌ های لذیذی که به آنها علاقه‌ مند هستند، برایشان سخت است.

بخوانید  بهترین زمان خوردن آجیل برای چاق شدن و بدنسازی

کیا از عمل ابدو پشیمونن؟

پاسخ سوال کیا از عمل ابدو پشیمونن؟

ضمن اینکه پس از عمل ابدومینوپلاستی داشتن رابطه جنسی تا حدود یک ماه ممنوع است. زیرا هنوز بافت‌ ها به صورت کامل ترمیم نشده‌ اند و ممکن است در حین رابطه، بخیه‌ ها باز شوند. پس از این جراحی، ممکن است شکم تا حدود ۶ ماه ورم داشته باشد؛ بنابراین پس از این عمل، نباید توقع داشت که خیلی سریع ورم بدن از بین برود. پوشیدن گن مناسب در این مدت بسیار ضروری است. چرا که می‌ تواند به بدن فرم دهد و ورم شکم را هم تا حد زیادی از بین ببرد. در مورد اینکه کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ باید اظهار داشت که معمولاً افرادی که تحمل این موارد برایشان دشوار است و توقع دارند بدون هیچگونه مراقبت، تغییر رژیم غذایی و ورزش این عمل برای آنها معجزه کند، جزء اشخاص پشیمان از عمل ابدومینوپلاستی هستند.

معایب عمل ابدومینوپلاستی

مانند هر عمل دیگری، عمل ابدومینوپلاستی نیز ممکن است عوارض و خطراتی داشته باشد. از نمونه معایب و خطرات احتمالی در این جراحی باید به خونریزی داخلی پس از آن اشاره داشت. گاهی در بافت‌ ها آب جمع می‌ شود و در برخی مواقع، ممکن است محل جراحی عفونت کند. این موارد باعث می‌ شوند تا روند بهبودی کند شده و طول دوران نقاهت طولانی‌ تر شود. در برخی از افراد، پس از عمل ابدومینوپلاستی بافت پوست تحلیل می‌ رود؛ به همین خاطر ترمیم زخم‌ های این عمل، طولانی‌ تر می‌ شود. گاهی پس از جراحی در محل آن، ورم غیر عادی مشاهده می شود. همچنین ممکن است رنگ پوست محلی که جراحی شده است تغییر پیدا نماید و ظاهری نامناسب را ایجاد کند. این عوارض احتمالی عمل ابدومینوپلاستی، باعث می‌ شود تا بعضی افراد از این عمل پشیمان شوند. البته لازم به ذکر است در تمام این موارد مهارت و تخصص جراح کلیدی است و در صورتی که جراح مناسبی انتخاب کنید، این معایب به حداقل خواهند رسید. ضمن اینکه خودتان نیز باید دستورالعمل‌ها را به خوبی رعایت کنید.

بخوانید  کالری یک حبه قند بیشتر است یا یک عدد خرما

بنابراین درباره اینکه کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ باید بیان نمود افرادی که ناحیه جراحی آنها دارای ظاهری ناخوشایند شده است و یا اشخاصی که در قسمت شکم خود، پوست نامسطح دارند، افراد پشیمان از عمل ابدومینوپلاستی هستند. برای اینکه بتوان از پشیمانی بعد از عمل پیشگیری نمود، بهتر است قبل از آن با جراح در این زمینه مشورت نمود. جراحان قبل از این عمل، به طور کامل فرایند این جراحی و مشکلات دوران نقاهت را برای شما توضیح می‌ دهند. همچنین توصیه‌ هایی را قبل از عمل در نظر می‌ گیرند که رعایت کردن آنها، می‌ تواند عوارض احتمالی بعد از این عمل را تا حد زیادی هم برای پوست و هم برای بدن کاهش دهد.

توصیه‌ های پزشکی برای کاهش پشیمانی بعد از عمل ابدو

ممکن است این سوال نیز در ذهن شما مطرح شود که کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان نماییم، افرادی پشیمان می‌ شوند که پزشک کاربلدی را برای این عمل انتخاب نمی‌ کنند. اگر تجربه پزشک در این زمینه کم باشد، ممکن است نتیجه مطلوب پس از این جراحی حاصل نشود. دریافت بهترین نتیجه پس از عمل ابدومینوپلاستی نیاز به جراح باتجربه و همچنین رعایت نکات قبل و بعد از این عمل از سوی بیماران دارد.

بخوانید  راه‌های موثر برای مدیریت بعد از پرخوری

در صورتی که نمی‌ خواهید بعد از این عمل پشیمان شوید، بهتر است قبل از جراحی مصرف دخانیات را کنار بگذارید. همچنین در حفظ سلامت بدن خود کوشا باشید. مبتلا شدن به انواع ویروس‌ های آنفولانزا و سرماخوردگی می‌ تواند سیستم ایمنی بدن را ضعیف کند؛ در نتیجه دوران نقاهت طولانی تری ایجاد نماید.

درضمن در صورتی که دستورالعملها را به خوبی رعایت نکنید، ممکن است منجر به برگشت شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی شود.

کیا از عمل ابدو پشیمونن؟

دستورالعمل های پزشکی برای کاهش پشیمانی

از عواملی که به سوال کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ مرتبط می‌ گردد باید به درد شکمی بعد از این عمل اشاره داشت. با توجه به اینکه در عمل ابدومینوپلاستی قسمت‌ هایی از شکم بخیه می‌ خورند، ممکن است جای بخیه‌ ها احساس کشیدگی و درد ایجاد نماید. البته برای کاهش این درد راهکارهایی نیز وجود دارد. به طور مثال پیاده‌ روی آرام پس از این عمل می‌ تواند در کاهش این احساس کشیدگی تاثیر مثبت بگذارد. همچنین استفاده از داروهای ضد درد که از سوی پزشک تجویز می‌ شود، در کاهش درد پس از این عمل موثر است.

بخوانید  برنامه تمرینی برای افزایش حجم عضله

کلام پایانی

به طور کلی عوامل مختلفی با سوال کیا از عمل ابدو پشیمونن؟ مرتبط می‌ شود که برخی از آنها را در این مقاله عنوان نموده ایم. باید بدانید که عمل ابدومینوپلاستی جزء عمل‌ هایی است که در صورت رعایت نکردن نکات ذکر شده، بازگشت خواهد داشت. پس اگر از این روش برای لاغری و کاهش وزن استفاده می‌ کنید؛ حتماً دستورات پزشک را رعایت نمایید. بهتر است به صورت روزانه ورزش کنید و از غذاهای کم کالری در برنامه غذایی خود استفاده نمایید.

در صورت اینکه بعد از عمل ابدومینوپلاستی از جای بخیه‌ های خود ناراحت هستید، می‌ توانید با استفاده از کرم‌ های ترمیم کننده پوستی جای بخیه‌ ها را تا حد زیادی از بین ببرید. البته در دوران نقاهت مراقبت از زخم‌ ها و تمیز نگه داشتن جای بخیه ها تاثیر زیادی در از بین رفتن جای بخیه دارد. بنابراین اگر می خواهید نتیجه مطلوبی از این عمل داشته باشید، باید سبک زندگی و برخی عادت‌ های روزانه خود را تغییر دهید.

بخوانید  رشد قد در چه سنی متوقف میشود ؟

همانطور که عنوان شد، تخصص و تجربه تیم پزشکی و تجهیزات آن‌ها نقش بسیار تعیین کننده ای دارد. کلینیک جراحی لاغری و جراحی زیبایی اسلیم بیوتی یکی از مجموعه‌هایی است که سال‌ها در این زمینه تخصص دارد. در این کلینیک تمامی جراحی‌ها توسط دو پزشک (حضور همزمان دو پزشک حین عمل) انجام می‌شود که این موضوع درصد رضایت بیماران و موفقیت جراحی ها را بسیار افزایش داده است. همچنین در این کلینیک امکان پرداخت اقساطی هزینه جراحی (با وام) فراهم شده است. می‌توانید با شماره‌های ۰۹۰۳۴۲۴۳۹۷۱ و ۰۲۱۹۱۰۱۵۵۵۲ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد کیا از عمل ابدو پشیمونن؟! و چرا؟