×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

قیمت پروتز دندان ایمپلنت

قیمت پروتز دندان ایمپلنت – لازمه لبخند زیبا، داشتن دندان هایی سالم و تمیز است. متاسفانه این روزها به واسطه تغذیه نامناسب بسیاری از افراد، اکثریت با دندان‌هایی نامناسب مواجه هستند. اما پیشرفت علم و تکنولوژی اجازه نداده تا در این خصوص هیچگونه ناراحتی را به خود راه دهید. پروتز دندان ایمپلنت یکی از روش‌هایی‌ست که می‌تواند دندان هایی زیبا و لبخندی دلنشین را به شما هدیه دهد.
اگر به فکر پروتز دندان آن هم به صورت ایمپلنت هستید، و می‌خواهید از قیمت پروتز دندان ایمپلنت آگاه شوید، توصیه داریم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. در این سایت در نظر داریم به برخی از مهم ترین مسائل مرتبط در این زمینه و همچنین در زمینه ، ارتودنسی، کامپوزیت و … بپردازیم.

منظور از پروتز دندان چیست؟

پروتز دندان درواقع همان دندان مصنوعی یا پر کردن جای خالی دندان است که روش های مختلفی دارد. از انواع روش های پروتز دندان می توان به پروتز دندان ثابت و پروتز دندان متحرک اشاره داشت.
به طور کلی ایمپلنت یکی از مناسب ترین روش ها برای پر کردن جای خالی دندان های از بین رفته است. این روش درمانی که باید توسط متخصص انجام شود، از متریال ویژه ای به جای ریشه ی دندان استفاده می شود و عملا جایگزین ریشه دندان می گردد و در ادامه روی آن تاجی همچون شکل دندان متصل می گردد.

بخوانید  انواع ایمپلنت های دندان

انواع ایمپلنت دندانی

این که از چه نوع ایمپلنتی یرای شما استفاده شود به خودتان و تشخیص پزشک بستگی دارد. به طور کلی می توان دو نوع ایمپلنت داشت. ایمپلنت تک دندان یا ایمپلنت تمام فک. بدون شک ایمپلنت دندانی بالای ۹۷ درصد موفقیت آمیز است و بهترین جایگزین دندانی تا به امروز شناخته شده است.
نکته قابل توجه برای انجام ایمپلنت دندان داشتن استخوان کافی است. اگر استخوان تراکم کافی نداشته باشد این امر امکان پذیر نیست و پیش از انجام باید از روش های تقویت استخوان که به پیوند استخوان معروف اند استفاده کرد.

 

چه عواملی بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر دارند؟

حال می رسیم به عوامل موثر بر قیمت پروتز دندان ایمپلنت. کاشت یا پروتز دندان در چند مرحله انجام می شود که برای انجام هر کدام از مراحل به مواد و تجهیزات خاصی نیاز هست. اگر برای انجام ایمپلنت دندانی خود نزد متخصص دندانپزشکی و شخصی که تجربه و شهرت بالایی دارد بروید بدون شک هزینه ای بیشتر باید پرداخت کنید. اما جدا از هزینه دندان پزشک هزینه های مواد و لابراتوار نیز متفاوت اند.
از جمله عوامل دیگر در تعیین قیمت پروتز دندان ایمپلنت می توان جنس ایمپلنت ساخته شده را در نظر گرفت. این که از چه متریالی برای ساخت آن استفاده شده باشد بسیار در قیمت نهایی تاثیر دارد.
مورد بعدی کشور تولید کننده می باشد. بنا به هزینه های کشوری که ایمپلنت را ساخته اند قیمت خود ایمپلنت متفاوت می شود. زمان کاشت ایمپلنت و دندانپزشک هم در هزینه کلی برای قیمت پروتز دندان ایمپلنت موثر می باشند. دقت کنید تفاوت قیمت ها به این معنا نیست که ایمپلنت کم قیمت تر به طور قطع کیفیت پایین تری دارد. ممکن است هزینه های جانبی خرج شده برای آن کمتر باشد. در نتیجه قیمت کم را دلیلی بر افت کیفیت نگذارید.
در کنار موارد بالا نوع ایمپلنت انتخابی نیز در قیمت تاثیر دارد. قطعا هزینه ایمپلنت تمام فک بیشتر از ایمپلنت دندان تکی می باشد. همان طور که گفته شد برای گذاشتن ایمپلنت نیاز به استخوان های خوب هست پس اگر استخوان ضعیفی دارید مقداری هزینه هم برای تراکم استخوان خود باید صرف کنید.
به طور کلی برای آنکه بدانید قیمت نهایی پروتز دندان شما چقدر می شود خوب است به دندانپزشک مورد نظر مراجعه کنید تا پزشک دندان ها و شرایط شما را بررسی کند و با توجه به موارد انتخابی یک قیمت کلی به شما بگوید.

بخوانید  قیمت دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

 

کدام ایمپلنت را بخریم؟

در کلینیک ها و اپراتور های دندان پزشکی برندهای ایمپلنت دندانی و نوع کشور سازنده و شرایط خاص و ضمانت آن ها آورده شده است که شما می توانید با مطالعه یا پرسجو در این زمینه نوع ایمپلنت مد نظر خود را انتخاب کنید.
بهتر است قبل از انتخاب به خوبی تحقیق کنید و با افراد دانا در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را برگزینید.

جمع بندی

ایمپلنت دندانی یک از روش های درمان برای دندان های از بین رفته است. از ایمپلنت هم برای دندان تکی و هم برای یک فک می توان استفاده کرد. قیمت پروتز دندان ایمپلنت بسته به نوع متریال استفاده شده و کشور سازنده و بسیاری موارد دیگر متغیر است که برای آگاهی از قیمت می توانید با به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و مشاوران تیم ما آماده اند تا با راهنمایی های درست و کامل خود، مسیر صحیح رسیدن به دندان‌هایی سالم و لبخندی زیبا را به شما نشان دهند.

بخوانید  هر آنچه در مورد ایمپلنت دندان باید بدانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد قیمت پروتز دندان ایمپلنت