×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای

با توجه به این که دهان و دندان یکی از اجزای زیبایی صورت به شمار می رود وجود یک نقص در آن تاثیر بسیاری در عدم زیبایی فرد به وجود می آورد. در این مقاله قصد داریم درباره اصلاح طرح لبخند، هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای و این که این طرح به چه صورت است با شما عزیزان صحبت کنیم. امیدواریم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

اصلاح طرح لبخند لثه ای چیست؟

ابتدا باید بگوییم که طرح لبخند لثه ای در کل به وجود تناسب در بین لب ها، دندان ها و لثه ها گفته می شود به گونه ای که یکی از آنها بر زیبایی دیگری تاثیر منفی نداشته باشد. از دلایل شایع اقدام افراد برای طرح لبخند لثه ای داشتن لثه هایی بلند است که دندان ها را کوتاه جلوه می دهد و بر عدم زیبایی فرد تاثیر به سزایی می گذارد. با پرداخت هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای افراد می توانند با تجزیه و تحلیل درست درباره دهان و دندان ها و فرم فک و بعد از آن اجرای کار متناسب با دندانشان یک لبخند لثه ای زیبا هدیه بگیرند و از لبخند زدن لذت ببرند.

بخوانید  متخصص پروتز دندان خوب

عوامل نیاز به اصلاح طرح لبخند

عواملی وجود دارد که فرد را تبدیل به یک گزینه مناسب برای اصلاح طرح لبخند لثه ای می کند که از جمله این عوامل می توان به رشد فک بالا (ماگزیلا) اشاره کرد. در این حالت در هنگام خندیدن قسمت زیادی از لثه بالا دیده می شود که باعث نارضایتی فرد از لبخند خود می شود. یکی دیگر از عوامل مورد نیاز به اصلاح طرح لبخند لثه ای می توان به دندان های کوچک اشاره کرد. در بعضی از موارد رویش دندان ها به گونه ای است که بافت لثه به صورت بیشتری دیده می شود و دندان ها با وجود این که اندازه مناسبی دارند کوچک به نظر می رسند که دلیل آن ساییدگی در دندان است.

از دلایل ساییدگی در دندان می توان به دندان قروچه اشاره کرد که باعث این امر می شود. از دلایل دیگر نیاز به اصلاح طرح لبخند لثه ای می توان به رشد زیاد لثه اشاره کرد که در این صورت رشد لثه در بعضی از قسمت ها بسیار زیاد و ضخیم است این امر به هیپرتروفی لثه هم معروف است که در این حالت لثه به صورت کامل تاج دندان را می پوشاند. از عوامل دیگر می توان به ناکارآمدی عضله های لب بالا اشاره کرد که در این صورت لب بالا بیشتر از حد معمول به عقب کشیده می شود.

بخوانید  روغن آرگان روی موی خیس یا خشک استفاده شود ؟

 

درمان های مختلف در طرح لبخند لثه ای

در طرح لبخند لثه ای درمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام با توجه به شرایط افراد و نوع مشکلی که دارند بهترین گزینه برای آنها به حساب می آید. برای انتخاب بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند لثه ای و تعیین هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای حتما باید با پزشک متخصص صحبت شود و با نظر و صلاح دید او بهترین روش برای فرد انتخاب شود.

در این قسمت سعی داریم پرکاربردترین روش ها و موثرترین آنها را برای شما بیان کنیم. این درمان ها انواع مختلفی دارد از جمله ارتودنسی، جراحی فک، جراحی لثه، جراحی لثه با لیزر، جراحی افزایش طول تاج، ونیر یا روکش، جراحی تغییر موقعیت لب، بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها، کامپوزیت باندینگ، ایمپلنت، و… که بنا به نیاز هر فرد از آنها استفاده می شود.

 

بخوانید  ترمیم کامپوزیت دندان

هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای چقدر است؟

درباره هزینه اصلاح طرح لبخند لثه‌ای باید بگوییم که این هزینه ها بسیار متفاوت است و باید حتما بعد از معاینه پزشک متخصص و انتخاب نوع کاری که برای فرد انجام می شود قیمت اصلاح طرح لبخند لثه ای برآورد شود. به عنوان مثال گاهی مواقع این درمان فقط برای یک دندان انجام می شود که هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای در حداقل خود بیان می شود ولی در مواقعی تمام دندان ها درگیر است و نیاز به پیوند هم هست که در این صورت هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای با حداکثر قیمت انجام می شود. البته باید گفت که در تمام این موارد هزینه های روکش های زیبایی و یا ونیر سرامیکی به هزینه شما اضافه می شود.

هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای قسطی

با توجه به هزینه های بالای طرح لبخند لثه ای بسیاری از ها اقدام به برگزاری طرح های قسطی کرده اند تا افراد بتواند به صورت راحت تر اقدام به این کار کنند. در این صورت افراد هزینه هر جلسه از درمان را در آن جلسه پرداخت می کنند و مجبور نیستند کل هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنند و یا قبل از شروع درمان به ان ها وامی اعطا می شود و فرد با وامی که می گیرد هزینه اصلاح طرح لبخند لثه‌ای را پرداخت می کند.

بخوانید  مزیت های فلوراید تراپی برای کودکان زیر ۶ سال

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای