×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آیا فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟ جزئیات تعطیلی مدارس کشور

جزئیات تعطیلی در روز شنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۲: در این روز، برخی از دانش‌آموزان در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج و اهواز به دنبال اخبار تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا یا سرمای شدید هستند. در سال‌های گذشته، برخی از مدارس در این شهرها به دلیل آلودگی هوا، گرد و غبار و یا سرمای شدید تعطیل و یا به صورت آموزش مجازی برگزار می‌شدند. اما یکی از مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده است که تعطیلی‌های زیادی برای مدارس در این شهرها پیش‌بینی نشده و تنها در شرایط فوق‌العاده مدارس تعطیل می‌شوند.

با توجه به آخرین اطلاعات موجود، هیچ اعلامی درباره تعطیلی مدارس در روز شنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا یا سرمای شدید صادر نشده است. حتی شبکه‌های خبری و وب‌سایت‌های خبرگزاری همچنان اطلاعاتی در این زمینه را منتشر نکرده‌اند.

با توجه به تأکید وزیر آموزش و پرورش، مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نخواهند شد. وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که از سال گذشته مدارس تعطیل نمی‌شوند و کلاس‌های درس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شوند.

بخوانید  شرایط اقساط سرای ایرانی تهران و آدرس آن در سه راه افسریه کجاست ؟

تعطیلی مدارس در روز شنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا، کلاس‌های درس به هیچ وجه نباید تعطیل شوند، بیان کرده است که مسئله صنعت و تولید بسیار مهم است، اما تعطیل یا غیرفعال کردن مدارس باید در آخرین اولویت قرار گیرد.

با توجه به توضیحات فوق، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس در روز شنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا یا سرمای شدید در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج و اهواز منتشر نشده است.

وضعیت آب و هوایی کشور در روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ چگونه است ؟

وضعیت آب و هوای تهران شنبه 11 آذر

شاخص کیفیت هوا (AQI) زمانی که بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ قرار داشته باشد، به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اشاره می‌کند. بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط “پاک”، زردرنگ شرایط “قابل قبول”، نارنجی‌رنگ شرایط “ناسالم برای گروه‌های حساس”، قرمزرنگ شرایط “ناسالم” و بنفش‌رنگ شرایط “بسیار ناسالم” را نمایش می‌دهند.

تا به حال، هیچ گزارشی از تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به دلیل وضعیت هوا منتشر نشده است. با ورود سامانه‌های بارشی به بخش‌هایی از غرب کشور، انتظار می‌رود در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه باران و برف همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی آغاز شود. همچنین، با وزش باد، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاهش یافته است.

بخوانید  آیا فردا دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

با این حال، با توجه به کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ممکن است تعطیلی مدارس به دلیل کاهش شاخص به درصد پایینی و خاموش شدن نمایشگرهای آلودگی اعلام شود. همچنین، به علت شدت وزش باد در استان اردبیل، مدارس ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی “شاد” فعالیت خواهند کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد آیا فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟ جزئیات تعطیلی مدارس کشور