×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آیا فردا یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ شکل گرفته است. احتمال تعطیلی در بیست و هشتم آبان ماه را بررسی کرده ایم و اکنون با جزئیات بیشتری در خدمت شما هستیم. همچنین مطلبی را برایتان آورده‌ایم. در ادامه بیشتر درباره بازگشایی مدارس پس از تعطیلی و نگرانی برخی دانش‌آموزان از تعطیلی‌های آتی مدارس، صحبت خواهیم کرد.

با توجه به آلودگی هوا در برخی مناطق ایران و وجود گرد و غبار در برخی شهرها و همچنین سرمای شدید در بعضی مناطق در سال گذشته، برخی از مدارس به صورت موقت تعطیل شده و یا آموزش به صورت آنلاین برگزار می‌شد.

اما در سال جاری، یکی از مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده است که تعطیلات زیادی برای مدارس پیش‌بینی نشده است و تعطیلی مدارس در شرایط خاص و فوق‌العاده‌ای رخ می‌دهد.

تا لحظه‌ای که این خبر تنظیم می‌شود، فردا یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ مدارس تعطیل نخواهند بود و همه دانش‌آموزان باید حضور داشته باشند.

بخوانید  تعطیلی مدارس تهران و اصفهان فردا سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد

بنابراین، تا این لحظه، هیچ اطلاعیه یا خبری درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز ۲۸ آبان ۱۴۰۲ به دلیل آلودگی هوا، گرد و غبار یا سرمای شدید صادر نشده است. حتی شبکه‌های خبری و سایت‌های خبرگزاری همچنان در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد آیا فردا یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟