×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ارتودنسی با لیزر

ارتودنسی با لیزر یکی از بهترین روش هایی است که امروزه برای ارتودنسی دندان ها وجود دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید مدت زمان درمان خود را به میزان بسیار زیادی کاهش دهید. نامرتب بودن دندان ها ممکن است یکی از مهمترین عواملی باشد که بر روی زیبایی ظاهری شما تاثیرگذار است. یکی از بهترین روش هایی که امروزه برای مرتب کردن دندان ها وجود دارد ارتودنسی دندان ها می باشد. در حال حاضر تکنولوژی های مختلفی برای ارتودنسی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند که مهمترین آنها استفاده از لیزر برای ارتودنسی است. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تاثیر لیزر در ارتودنسی دندان صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره ارتودنسی با لیزر در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

ارتودنسی با لیزر چیست؟

استفاده از لیزر به دندانپزشک کمک می کند تا بتواند دقت بسیار بالایی را در قرار دادن بریس ها بر روی دندان شما داشته باشد و در نتیجه آسیب کمتری را به لثه های شما وارد کند. امروزه یکی از جدیدترین تکنولوژی هایی که برای ارتودنسی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد لیزر است که استفاده از آن می تواند مزایای بسیار زیادی را هم برای متخصص و هم برای مراجع داشته باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که استفاده از لیزر برای ارتودنسی هیچ گونه مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد و در نتیجه شما می توانید با خیالی راحت از این خدمات بهره مند شوید.

بخوانید  آشنایی با جرم گیری دندان و روش های انجام آن

ارتودنسی با لیزر

فواید اولیه ارتودنسی دندان با لیزر

استفاده از لیزر برای ارتودنسی دندان ها این شرایط را برای متخصص فراهم می کند که بتواند به راحتی بافت لثه های شما را جدا کند و دیگر شما دردی را در زمان انجام این کار احساس نخواهید کرد و علاوه بر این دقت متخصص برای انجام این کار نیز به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای اولیه استفاده از لیزر برای ارتودنسی این است که دهانه اعصاب در زمان انجام ارتودنسی بسته می شود و این موضوع باعث می شود تا شما در زمان انجام ارتودنسی هیچ گونه دردی را احساس نکنید که این کار متخصص را برای انجام ارتودنسی راحت تر خواهد کرد. نداشتن خونریزی از دیگر مزایای بسیار مهمی است که این نوع ارتودنسی می تواند برای شما داشته باشد و شما باید توجه زیادی به آن داشته باشید.

ارتودنسی با لیزر

 

مزایای ثانویه استفاده از لیزر در ارتودنسی

استفاده از لیزر می تواند به شما کمک کند تا روند درمان را بهبود دهید و در نتیجه در مدت زمان کوتاه تری دندان های خود را مرتب کنید. استفاده از این روش برای افرادی که علاقه مند هستند تا بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه تر ارتودنسی را بر روی دندان های خود انجام دهند می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. ارتودنسی با لیزر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از پوسیده شدن دندان ها در طی انجام ارتودنسی جلوگیری کنید که این موضوع برای افرادی که نگرانی زیادی نسبت به بهداشت و سلامت دندان های خود دارند می تواند بسیار مفید باشد. از دیگر مزایای مهم این نوع ارتودنسی می توان این مورد را بیان کرد که در این روش، اشعه استفاده شده، از آفت زدن دهان شما جلوگیری خواهد کرد و در نتیجه شما درد زیادی را در ناحیه دهان خود احساس نخواهید کرد.

بخوانید  کامپوزیت دندان چگونه انجام میشود

ارتودنسی با لیزر

آیا ارتودنسی با لیزر می تواند عوارضی نیز داشته باشد؟

زمانی که نام لیزر به میان می آید بسیاری از افراد گمان می کنند که استفاده از لیزر برای ارتودنسی می تواند بسیار خطرناک و حساس باشد ولی شاید برای شما جالب باشد که بدانید این روش از نظر ایمنی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و شما به راحتی می توانید از این روش برای مرتب کردن دندان های خود استفاده کنید بدون این که نگرانی خاصی درباره عوارض و خطرات آن داشته باشید. تا به امروزه خطرات و عوارضی نسبت به این روش برای ارتودنسی گزارش نشده است و می توان آن را یکی از ایمن ترین روش ها برای ارتودنسی دندان دانست.

ارتودنسی با لیزر

انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب

 

دقت داشته باشید که ارتودنسی با لیزر هم برای ارتودنسی ثابت و هم برای ارتودنسی متحرک می تواند مزایای خاص خود را داشته باشد. حتی اگر قصد ارتودنسی نامرئی را نیز داشته باشید می توانید با استفاده از لیزر شرایط بهتری را برای انجام این کار فراهم کنید ولی فراموش نکنید که باید یک متخصص خوب در این زمینه پیدا کنید. وب سایت ما شرایطی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید با مراجعه به متخصصین ما هزینه ارتودنسی دندان با لیزر خود را به میزان زیادی کاهش دهید. بنابراین حتما از خدمات ما بهره مند شوید.

بخوانید  بهترین زمان فلوراید تراپی

برای داشتن لبخندی زیبا به بهترین زیبایی مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد ارتودنسی با لیزر