×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

کدام جراحی زیبایی اعتماد بنفس بانوان را در رابطه زناشویی افزایش میدهد؟

امروزه جراحی های زیبایی و روش های مختلف آن در بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و فقط شامل صورت نمی شوند. جراحی لابیاپلاستی و هودوپلاستی از جمله جراحی های رایج دستگاه تناسلی زنان هستند که در آن ها، ظاهر و عملکرد واژن تغییر پیدا می کند. علاوه بر این ها، روش های مختلفی برای لیزر واژن و لیزر سفید کننده واژن نیز وجود دارند. بسیاری از خانم ها به دلیل ظاهر نامناسب یا رنگ تیره واژن خود، اعتماد به نفس لازم در رابطه زناشوی را ندارند. با انجام این جراحی ها، می توان از چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

 جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن یا به عبارتی دیگر جراحی لابیاپلاستی، یکی از روش ‌هایی است که به منظور بهبود ظاهر واژن و تغییراتی که در آن رخ می‌ دهند، انجام می ‌شود. این عمل همچنین ممکن است به عنوان جراحی تناسلی زنان(Genital Cosmetic Surgery)نیز شناخته شود.

هدف اصلی از جراحی زیبایی واژن، تغییر شکل و اندازه لب های داخلی (لب ‌های مینور) و لب های بزرگ تر (لب ‌های ماژور) است. برخی از مواردی که ممکن است به عنوان دلایلی برای انجام جراحی زیبایی واژن ذکر شوند، عبارتند از:

  • افزایش اندازه و طول لب های مینور که ممکن است در هنگام راه رفتن یا حین رابطه جنسی آزار دهنده باشد
  • ایجاد تقارن بین لب های مینور
  • حساسیت یا درد
  • ریسک آسیب ‌های ناشی از لب های مینور بزرگ تر در فعالیت های ورزشی یا روابط جنسی
بخوانید  چند روز بعد از بوتاکس ابرو بالا میره ؟

 

لیزر سفید کننده واژن

لیزر سفید کننده واژن(Vaginal Whitening Laser)فرآیندی است که با استفاده از لیزر، به منظور روشن‌ و صاف کردن رنگ و بافت پوست واژن انجام می ‌شود. این روش در برخی مراکز زیبایی و پزشکی به عنوان یکی از خدمات زیبایی واژن ارائه می ‌شود. مطالعات نیز نشان داده اند که رنگ تیره واژن، یکی از دلایل اصلی کاهش اعتماد به نفس خانم ها در روابط زناشویی است.

اصولا، لیزر سفید کننده واژن با استفاده از نور لیزر با طول موج خاص، به طور مستقیم بر روی پوست واژن عمل می ‌کند. این لیزر به پیچیدگی ‌های پوستی واژن نفوذ کرده و میزان ملانین (پیگمانتاسیون) را در این منطقه کاهش می ‌دهد. این امر می ‌تواند به روشن ‌تر شدن رنگ پوست واژن منجر گردد.

معمولا لیزر سفید کننده واژن به عنوان یک روش غیر تهاجمی  مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛ به این معنی که نیاز به جراحی یا برش در پوست واژن ندارد و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. این روش به عنوان سریع ترین راه برای تغییر شکل و ظاهر واژن یاد می شود.

بخوانید  ایمپلنت دندان نیش

اثرات و نتایج لیزر سفید کننده واژن بر روی همه افراد یکسان نیست و نتایج نهایی به عوامل مختلفی مانند رنگ پوست واژن، واکنش بدن به لیزر و مراحل درمانی بستگی دارد. همچنین، تاکنون مطالعات علمی کافی در مورد اثرات بلند مدت و عوارض جانبی این روش ثبت نشده است.

کدام جراحی زیبایی اعتماد بنفس بانوان را در رابطه زناشویی افزایش میدهد؟

تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن که به آن واژینوپلاستی هم گفته می ‌شود، یک روش جراحی است که به منظور تنگ کردن و سفت شدن واژن انجام می ‌شود. در این روش، بازسازی و تنگ کردن دیواره ‌های واژن و بازسازی نقاط حساس درونی واژن صورت می گیرد.

عمل تنگ کردن واژن معمولا برای رفع مشکلاتی مانند شلی واژن پس از زایمان، تغییر شکل واژن به علت پیری و یائسگی، کاهش رضایت جنسی، تسلط بر عضلات واژن و افزایش اعتماد به ‌نفس زنان در روابط زناشویی انجام می ‌شود.

در این روش، عمل جراحی با استفاده از برش‌ های کوچک در دیواره ‌های واژن انجام می ‌شود. سپس بازسازی و تنگ کردن دیواره ‌های واژن از طریق اندام کشی و درز بافت انجام می ‌شود. هدف از این روش، بهبود ساختار واژن و افزایش احساس تنگی و استحکام در طول رابطه جنسی است. این نوع عمل جراحی در کیفیت روابط زناشویی و احساس لذت بیشتر برای خانم ها نیز تاثیر می گذارد.

بخوانید  مراقبت بعد از جراحی و کشیدن دندان

روش ‌های متنوعی برای تنگ کردن واژن وجود دارند که می ‌توان از آن ها برای بهبود استحکام و اندازه واژن استفاده کرد. البته، برخی از این روش ‌ها ممکن است نیاز به مداخله جراحی داشته باشند؛ در حالی که برخی دیگر از روش ‌ها به صورت غیرجراحی و با استفاده از تمرینات و محصولات آماده قابل انجام هستند. در زیر به برخی از این روش ‌ها واژن اشاره می‌ کنیم.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر یکی از روش ‌های مورد استفاده درمانی است. این روش، با استفاده از لیزرCO2یاEr:YAGبه منظور تحریک تولید کلاژن جدید در دیواره ‌های واژن انجام می ‌شود. تابش لیزر باعث تحریک و ایجاد تغییراتی در بافت‌ های واژن می ‌شود که به تنگ ‌تر و محکم ‌تر شدن واژن منجر می ‌شود.

لیزر تنگ کننده واژن عموما به عنوان روشی غیرجراحی و غیرتهاجمی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مزایای استفاده از این روش شامل عدم نیاز به جراحی باز و برش، عدم نیاز به بیهوشی عمومی، زمان بازیابی کوتاه ‌تر و عدم نیاز به بستری شدن بیمار است.

بخوانید  مکمل های غذایی برای افزایش اسپرم + معرفی ۹ مکمل طبیعی

معمولا این روش برای درمان علائمی مانند نارضایتی از اندازه واژن، کاهش لذت جنسی و نفوذ بیش از حد هوا در زمان رابطه جنسی استفاده می ‌شود. با ایجاد تغییرات در بافت واژن، این روش می ‌تواند باعث تنگ ‌تر و محکم ‌تر شدن واژن شده و در نتیجه بهبود قابل توجهی در رضایت جنسی و لذت جنسی برای برخی از زنان ایجاد کند. این عمل، از روش های جوانسازی واژن نیز به شمار می رود.

تنگ کردن واژن با نخ

این روش شامل تزریق نخ ‌های خاص در دیواره‌ های واژن است که بهبود عملکرد واژن و ترمیم نقایص ظاهری آن را به همراه دارد.

جراحی تنگ کردن واژن

در مواردی که گشادی واژن بسیار شدید است و روش‌های غیرجراحی نتیجه مطلوب را به همراه نداشته‌ باشند، ممکن است پزشکان توصیه به جراحی تنگ کردن واژن (واژینوپلاستی) کنند.

در روش واژینوپلاستی، پزشک با برش و تنظیم مجدد بافت ‌های واژن، آن را تنگ ‌تر و محکم‌ تر می‌ کند. این فرآیند ممکن است شامل برش و برداشتن بخشی از بافت ‌ها، تقویت عضلات واژن و دیگر تغییراتی در ساختار واژن باشد.

بخوانید  درمان سریع سوزش ادرار + علل و درمان فوری خانگی

معمولا واژینوپلاستی به عنوان یک روش دائمی برای تنگ کردن واژن استفاده می ‌شود. با این حال، ماندگاری نتایج واژینوپلاستی ممکن است در هر فرد متفاوت باشد و تاثیرات جراحی ممکن است با گذشت زمان کمی کاهش یابند.

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن یک روش درمانی است که در آن دی ‌اکسید کربن(CO2)به صورت تزریقی در واژن استفاده می‌ شود. این روش به منظور بهبود بافت واژن و افزایش تولید کلاژن و الاستین آن صورت می گیرد.

هنگامی که دی ‌اکسید کربن به واژن تزریق ‌شود، باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی در بافت‌ های واژن می ‌شود. این واکنش، افزایش جریان خون و تحریک تولید کلاژن و الاستین در بافت ‌های واژن را به دنبال دارد. این تغییرات، بهبود قابل توجهی در ساختار و قوام بافت ‌های واژن ایجاد کرده و می ‌تواند به تنگ ‌تر و جوان‌ تر شدن واژن کمک کند.

تنگ کردن واژن با آر اف (RF)

در این روش، استفاده از انرژیRFبه منظور گرم کردن واژن و فرج به کاهش گشادی واژن و افزایش تنش و استحکام آن کمک می ‌کند.

بخوانید  برای عفونت دستگاه تناسلی مردان چه باید کرد؟

تزریق ژل در واژن

در این روش، ژل یا فیلرهای پرکننده در دیواره قدامی و خلفی واژن تزریق می‌ شوند تا تنگی و استحکام واژن افزایش یابد.

استفاده از داروهای تنگ ‌کننده واژن

برخی از داروهای گیاهی و محصولات سفت کننده واژن در دسترس هستند که می ‌توانند برای تنگ کردن واژن به‌ کار روند.

استفاده از کرم‌های سفت‌کننده واژن

برخی از کرم ‌ها و محصولات سفت ‌کننده واژن می ‌توانند برای تنگ کردن واژن استفاده شوند.

عمل تنگ کردن واژن یک روش متداول برای زیبایی واژن بوده و باید توسط پزشک مجرب و متخصص در این حوزه انجام شود. قبل از تصمیم ‌گیری در مورد انجام این عمل، باید حتما با پزشک خود مشورت کنید و تمام جوانب، مزایا و معایب، ریسک‌ ها و نتایج احتمالی را به طور دقیق بررسی کنید. همچنین، عمل تنگ کردن واژن باید بر اساس نیاز شخصی و انتظارات شما صورت گیرد.

کدام جراحی زیبایی اعتماد بنفس بانوان را در رابطه زناشویی افزایش میدهد؟

تزریق چربی واژن

تزریق چربی به واژن، یکی دیگر از روش های زیبا کردن واژن است. در این فرآیند، چربی از مناطق دیگر بدن مانند شکم یا ران جمع آوری شده و در لابیا و دیواره‌ های واژن تزریق می ‌شود. این چربی به عنوان یک ماده پرکننده استفاده می‌ شود تا حجم واژن را افزایش داده و باعث تنگ شدن آن شود.

بخوانید  آزمایش HPV چیست و چه کسانی باید تست hpv بدهند؟

تزریق چربی به واژن می ‌تواند به برطرف کردن مشکلات و نیازهای متنوعی کمک کند. به طور مثال، اگر شما از ناهمواری یا عدم تقارن لابیا رنج می ‌برید و می ‌خواهید ظاهر و ساختار فرج خود را بهبود بخشید، تزریق چربی می ‌تواند در این مورد به شما کمک کند. با افزایش حجم و فشار در لابیا، این روش می ‌تواند به ترمیم و بهبود ظاهر آن کمک کند.

برخی از خانم ها ممکن است به دنبال افزایش لذت جنسی در روابط زناشویی خود باشند. تزریق چربی به واژن می‌ تواند باعث افزایش حساسیت و تحریک واژن شود و در نتیجه، لذت جنسی را افزایش دهد.

در کل، روش های مختلفی برای زیباسازی و جوانسازی واژن وجود دارند که با انجام آن ها، می توان کیفیت روابط زناشویی را بالا برد. روش هایی مانند لیزر واژن و سفید کردن واژن با لیزر، جزو متداول ترین روش ها به شمار می روند. اگر شما هم در مورد روش های جراحی زیبایی واژن و شرایط آن ها نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید به بهترین دکتر زنان شهرک غرب تهران مراجعه کنید.

بخوانید  آسیب به عصب توسط ایمپلنت

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد کدام جراحی زیبایی اعتماد بنفس بانوان را در رابطه زناشویی افزایش میدهد؟