×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

از کجا ضد آفتاب اصل بخریم؟ ۳ جای معتبر برای خرید ضد آفتاب!

خرید محصولات پوستی اصل توی این بازار که پر شده از محصولات فیک و چینی، بسیار کار سختیه. خود شخص در بیشتر موارد نمیتونه بفهمه محصولی که خریده اصله یا فیک! واقعا یه کار حرفه ای و اصولیه! حتی خیلی از کسایی که توی بازار کار میکنن این رو خوب میدونن که پیدا کردن اصل و فیک کار خیلی سختیه. سوالی که همیشه از ما میپرسند اینه، از کجا ضد آفتاب اصل بخریم؟

خلاصه مقاله: شما برای خرید ضد آفتاب اصل به موارد زیر دقت کنید ۱٫ نکات قبل از خرید ضد آفتاب رو بدونید. ۲٫ از یک فروشگاه تخصصی خرید کنید و نه یک فروشگاه همه چیز فروش! ۳٫ از فروشگاهی خرید کنید که فروشنده غیر نداره! منظورم برای مثال سایت هایی هست که با وجود اسم خودشون اشخاص دیگه رو به شما برای خرید معرفی میکنند! ۴٫ از نظر ویکی مدیکال بهترین سایت های خرید اینترنتی ضد آفتاب عبارت هستند از ماتیک، موتن رو، عسل بانو 

بخوانید  چرا بعد از کاشت مو نباید به پهلو خوابید ؟

از کجا ضد آفتاب اصل بخریم؟

سایت و فروشگاه های زیادی توی بازار در حال خرید و فروش ضد آفتاب می باشند. مهم ترین مطلب برای خرید همیشه اعتماده، شما باید از جایی خرید کنید که اعتماد شما رو بعد از خرید خراب نکنه. برید سراغ فروشگاه های با سابقه ای که دارند به قدرت به کارشون ادامه میدهند، باور کنید یا نه، خرید اینترنتی میتونه به شدت به شما توی خرید قیمت پایین تر محصولات کمک بکنه. محصولاتی که توی بازار با قیمت های بالاتر به فروش میرسند و حتی داروخانه های معتبر مجبور به فروش اونها به قیمت مصوب هستند رو بسیاری از فروشگاه ها با قیمت کمتری به فروش میرسونند. در ادامه به نکات خرید ضد آفتاب اصل می پردازیم.

نکات خرید محصولات پوستی که باید بدانیم!

قبل از خرید هرگونه محصول پوستی، ابتدا به موارد زیر دقت کنید!
۱٫ متخصص بودن: در بسیاری از موارد میبینیم، افراد عادی با جا زدن خود به جای فرد متخصص مشاوره پوستی میدهند. حتما مدارک فردی و حقوقی شخصی که میخواد بهتون مشاوره پوستی بده رو بررسی کنید. پوست یک بافت زندست، اگر اتفاقی براش بیوفته هیچ تضمینی برای برگشت به قبل از اون وجود نداره.

بخوانید  بهترین جراح بوکال فت در مشهد از نظر مردم

۲٫ سابقه خرید: حتما قبل از خرید محصول، سابقه افراد رو از سایت های بی طرف در بیارید. بدونید که اشخاص ویترین خودشون رو در سایت یا اینستاگرام قرار میدهند، به همین جهت حتما درباره سابقه خرید افراد دیگه از اون وبسایت تحقیق کنید و یا از سایر افراد بپرسید، برای مثال سایت هایی مثل نی نی سایت.

images_1712866052_661843042b201.jpg

از کی ضد آفتاب اصل بخریم؟

خرید ضد آفتاب اصل با داشتن اطلاعات زیر کار سختی نیست! فقط کافیه دانش درست رو داشته باشید، دانش مثل چراغی هست که شما رو در دنیای تاریک راهنمایی میکنه.

سوال هایی که قبل از خرید ضد آفتاب باید به اون ها جواب بدیم!

شما وقتی میخواید یه محصول عالی و درجه یک بخرید، باید دقت کنید که دقیقا چی میخواید! در بیشتر اوقات مردم چیزی رو به دست میارند که اصلا اون رو نمیخواستند! دلیل اون هم عدم داشتن اشراف به چیزی که میخوان هست. اگر شما دقیقا بدونید چه چیزی رو میخواید، خیلی راحت تر و ساده تر میتونید اون رو پیدا بکنید.

بخوانید  لیفت بینی استخوانی

برای این که بدونید دقیقا چه چیزی میخواید به سوال های زیر جواب بدید.

  1. چقدر بودجه دارم؟
  2. از چه برندی خرید بکنم؟(شناخت برند های خوب)
  3. محصولات خوب یک برند رو بشناسید: خیلی اوقات هست یک برند در تولید مرطوب کننده و آبرسان قویه اما در ضد آفتاب ضعیف! یا در ضد آفتاب خاصی مثلا برای پوست چرب قویه و برای پوست حساس قوی نیست شما باید درست این رو بدونید.
  4. نوع پوست خودتون رو بشناسید.
  5. ضد آفتابم باید چه ویژگی هایی داشته باشه. (برای مثال ۱٫ چسبندگی نداشته باشه ۲٫ سبک باشه ۳٫ میزان پوشانندگیش(در صورتی که ضد آفتاب رنگیه) رو مشخص بکنید برای خودتون ۴٫ ویژگی های مهمی اعم از ضد حساسیت بودن و آبرسانی داشته باشه و …

images_1712866368_6618444040a12.jpg

کدوم برند ضد آفتاب خوبه؟

لیست برند های ضد آفتاب های موجود در ایران

  1. ایزدین
  2. بایودرما
  3. اون
  4. وازلین
  5. اکسول
  6. نوتروژینا
  7. لورآل
  8. ام کیو
  9. لافارر
  10. سینره
  11. پیکسل
  12. فارماسریز
  13. و …

برند های متنوع زیادی ضد آفتاب وجود داره، در این بین ضد آفتاب های تولید خارج از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند. میشه گفت محصولات خارجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، اما نه تمام محصولات اون ها، شما باید به این موضوع نگاه کنید که آیا خود اون محصول مناسب اقلیم ایران هست یا خیر. علاوه بر اون این که از کجا ضد آفتاب اصل بخرید خیلی مهمه، چون اگر اون محصول اصل نباشه، ارزش خرید نداره.

بخوانید  روغن آرگان روی موی خیس یا خشک استفاده شود ؟

برای مثال برند ایزدین بهترین برند ضد آفتاب خارجی به حساب میاد، اما دو یا سه محصولش مناسب استفاده در ایران نیستند.

با توجه به بودجه ای که دارید باید محصول خودتون رو انتخاب کنید. اگر مشکل بودجه ای ندارید، برید سراغ برند های ایزدین، بایودرما، اون و لورآل

ضد آفتاب های بودجه بالا عبارت هستند از وازلین، اکسول، نوتروژینا

ضد آفتاب های ارزنده(بودجه متوسط) ام کیو، لافارر پیکسل

اگر شما خواهان خرید یک ضد آفتاب روزانه با بودجه متوسط با ارزش خرید بالا هستید، برید به سراغ خرید ضد آفتاب ام کیو، ضد آفتاب لافارر، یا سینره

حتما قبل از خرید مقایسه بین برند های ضد ام کیو و لافارر رو بخونید تا متوجه تفاوت این دو برند در نوع تولید محصولات اون ها بشید.

از چه نوع ضد آفتابی استفاده کنیم؟ ویژگی های یک ضد آفتاب خوب

بهتون توصیه میکنم ضد آفتابی بخرید که spf حداقل ۳۰ داره. در ضد آفتاب ها تمدید هر دو ساعت اون ها مهم ترین قسمت استفاده محسوب میشه. در صورتی که تمدید نکنید، ضد آفتاب خاصیت خودش رو از دست میده و شما دیگه نمیتونید از اون به صورت خوبی استفاده کنید.

بخوانید  راهنمای کامل برای طرز تهیه ژل ابرو با استفاده از کتیرا

بایستی بدونید بهترین زمان برای استفاده از ضد آفتاب ضد لک در پاییز و زمستان می باشد. در این فصول با توجه به کاهش میزان آفتاب، پوست فرصت مناسبی برای تعمیر و بازیابی خودش در اختیار داره.

پس، ضد آفتاب های ضد لک یا ضد آفتاب های روشن کننده رو سعی کنید در پاییز و زمستان مصرف کنید.

بهترین زمان برای از بین بردن لکهای پوستی ناشی از آفتاب چه زمانیه؟

پاییز و زمستان بهترین زمان برای از بین بردن لک های پوستی ناشی از آفتاب به حساب میاد

برای از بین بردن لک های پوستی ناشی از آفتاب از چه سرمی استفاده کنیم؟

سرم آلفا آربوتین اوردینری یک محصول بسیار قوی برای از بین بردن لک های ناشی از آفتاب می باشد. با توجه به تنوع محصولات فیک اوردینری در بازار بهتون توصیه میکنم حتما این محصول رو از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه ماتیک میتونه یکی از اون نقاط امن برای خرید این محصول باشه.

بخوانید  فواید ویتامین e برای صورت

چه جاهایی لازمه حتما از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

در زمانی که شما روتین پوستی روشن کننده یا ضد لک دارید و یا در روتین پوستی شما مورادی اعم از انواع لایه بردار ها مثل سرم یا اسکراب، انواع محصولات دارای ویتامین C انواع محصولات دارای مشتقات رتینول و حتی محصولات ضد جوش قوی استفاده میکنید، لازمه از یک ضدآفتاب با اس پی اف ۵۰ (ضد آفتاب قوی) استفاده کنید.

آیا خرید ضد افتابی با اس پی اف بالای ۵۰ ضروریه؟ برای مثال اس پی اف ۱۰۰

در بسیاری از موارد میتونیم بهتون بگیم ضد آفتاب با داشتن SPF50 بیشتر نیاز پوست شما رو برطرف میکنه و شما نیازی نیست دنبال ضد آفتاب با اس پی اف بالاتر بگردید. بیشتر شرکت ها برای بازاریابی، افزایش فروش و … ممکنه دست به همچین کاری بزنند و ضد آفتاب هایی با اس پی اف ۲۰۰ رو به فروش برسانند. با توجه به بررسی های انجام گرفته، بیشتر این مطلب به دلیل بار روانی ایجاد شده در خریدار صورت میگیره و تکنیک افزایش فروش هست. پس گول این نوع تبلیغات رو نخورید.

بخوانید  رفع دائمی موهای کرکی با الکترولیز

اگر این مقاله رو خوندی و هنوز برات سواله از کجا ضد آفتاب اصل بخری! فقط کافیه به سایت هایی که گفتیم مراجعه کنی و نظر و مشاوره خودشون توی خرید رو بشنوی! این کار خیلی بهت کمک میکنه.

در نهایت نظر شما چیه؟ از کی ضد آفتاب اصل بخریم؟ برامون نظراتتون رو کامنت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد از کجا ضد آفتاب اصل بخریم؟ ۳ جای معتبر برای خرید ضد آفتاب!