×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

معرفی برندهای معروف ایرانی کانسیلر

همه ما می‌دانیم که لوازم آرایشی از جمله محصولات مورد علاقه خانم‌ها به حساب می‌آیند و شما با استفاده از آن‌ها، به راحتی می‌توانید یک آرایش حرفه‌ای و زیبا روی صورت خود انجام دهید. یکی از مواردی که می‌تواند آرایش شما را مدرن جلوه دهد، کانسیلر است. کانسیلرها دارای انواع مختلفی هستند و در رنگ‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک‌های کانسیلر ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع مختلف کانسیلر

  • کانسیلر استیکی

یکی از انواع کانسیلرها، کانسیلرهای استیکی هستند که از لحاظ ظاهری، شبیه رژ لب می‌باشند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی با استفاده از قلموهای آرایشی از آن‌ها استفاده کنید. کانسیلرهای استیکی حجم کم و سبکی دارند.

  • کانسیلر مدادی

کانسیلر مدادی نیز، یکی دیگر از انواع کانسیلر به حساب می‌آید و به دلیل ظاهری که دارد، کمی متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید از این کانسیلر روی پلک و همینطور گوشه چشم خود استفاده کنید.

  • کانسیلر پودری
بخوانید  نکات مهم قبل از جراحی زیبایی شکم که باید بدانید

کانسیلر پودری می‌تواند ظاهر جذابی به پوستتان بدهد و معمولاً برای زیر چشم کاربرد دارد. ترکیب این نوع کانسیلر و آرایش برنزه، یک ترکیب فوق العاده است و شما برای استفاده از آن، باید از یک قلم سرگرد و با سایز متوسط استفاده کنید.

  • کانسیلر مایع

کانسیلر مایع برای زیرسازی بهترین گزینه است و برای استفاده از آن، باید از یک اسفنج مخصوص استفاده کنید.

معرفی معروف‌ترین و معتبرترین برندهای ایرانی کانسیلر

معرفی معروف‌ترین و معتبرترین برندهای ایرانی کانسیلر

مسلماً کشور ایران نیز مانند سایر کشورها، اقدام به تولید لوازم آرایشی مختلف از جمله کانسیلر می‌کند که ما در ادامه مطلب، قصد داریم به معرفی بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی کانسیلر بپردازیم. این برندها عبارتند از:

  • کانسیلر مایع اپیلینگ شون

یکی از برندهای معروف و معتبر کانسیلر ایرانی، کانسیلر مایع اپیلینگ شون است که این برند محصول مشترک کشورهای ایران و آلمان می‌باشد. این کشورها برای تولید این کانسیلر، از عصاره گیاهان و میوه‌ها و همینطور خواص آن‌ها استفاده می‌کنند. از جمله خواصی که می‌توان برای این کانسیلر نام برد، پوشانندگی بالا، پنهان کردن پف زیر چشم، شاداب‌تر کردن پوست، محو سیاهی دور چشم، محو خطوط زیر چشم، تیرگی چشم و غیره است.

  • کانسیلر پریم
بخوانید  معجزه چاقی صورت : سفت و چاق شدن صورت در یک هفته

کانسیلر پریم، به عنوان یکی دیگر از بهترین مارک‌های کانسیلر ایرانی به حساب می‌آید و جزء کانسیلرهایی است که نیاز انواع مختلف پوست‌ها را در نظر می‌گیرد. این کانسیلر می‌تواند پوشانندگی بسیار بالایی به دور چشم بدهد. همینطور رطوبت مورد نیاز دور چشم پوست حساس را تامین می‌کند. از طرفی دیگر این کانسیلر از پوست دور چشم در برابر آفتاب محافظت فیزیکی می‌کند و حاوی عصاره رز و روغن گل گندم است.

  • کانسیلر استیکی روبی سان

برند روبی سان نیز، از جمله برندهای معروف و معتبر ایرانی کانسیلر است و در تولید آن از چهار رنگ مختلف استفاده شده است. بافت این کانسیلر جامد است و این بافت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از کانسیلر روی هر قسمتی از پوست خود استفاده نمایید. از طرفی دیگر، این نوع کانسیلر باعث بالا رفتن ساخت کلاژن در پوست می‌شود.

  • کانسیلر قلمی این لی

این لی از جمله برندهای ایرانی است که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به عنوان یکی از بهترین برندهای مارک کانسیلر ایرانی شناخته می‌شود. کانسیلر قلمی این لی، قیمت مناسبی دارد و از لحاظ کیفیت، شبیه به محصولات خارجی است. از جمله ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این کانسیلر نام ببریم، این است که این کانسیلر دارای خاصیت ضد آفتاب است و همینطور برای دور چشم ساخته شده است. کانسیلر این لی از خشک شدن و چروک شدن اطراف چشم جلوگیری می‌کند و به طور کلی یک کانسیلر سبک و بدون ایجاد حس چربی است‌. با استفاده از آن می‌توانید رطوبت چشم خود را نیز تامین کنید.

بخوانید  خواص کرم آبرسان کلینیک قیمت

مشتریان عزیز می‌توانند کانسیلر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی بانی مد خریداری کنند.

نکات انتخاب کانسیلر برای پوست

معرفی برندهای معروف ایرانی کانسیلر

مسلماً شما عزیزان هنگام خرید کانسیلر، باید یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • رنگ مطابق با پوست

برای این که بدانید چه نوع کانسیلری برای پوست شما مناسب است، باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. معمولاً پوست‌های رنگ پریده، پوست‌های روشن به حساب می‌آیند. پوست‌هایی که نزدیک به بژ هستند، جزء پوست‌های مدیوم قرار می‌گیرند و پوست زیتونی نیز، جزء تناژهای پوست‌های گرم است. در نهایت اگر رنگدانه‌های عمیق و متراکمی در پوست خود دارید، پوست شما تیره محسوب می‌شود. در نهایت فروشنده می‌تواند با توجه به رنگ پوستتان، راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

  • بررسی نیازها و مشکلات پوست

نکته دیگر در انتخاب یک کانسیلر مناسب، این است که شما باید نیازها و مشکلات پوست خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر حلقه‌های زیر چشم شما در همان تناژ رنگی پوستتان هستند، بهتر است کانسیلری را انتخاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ پوستتان روشن‌تر باشد. اگر حلقه‌های زیر چشمتان به رنگ قهوه‌ای و زرد هستند، می‌توانید با کانسیلر هلویی رنگ این حلقه‌ها را اصلاح نمایید. اگر قصد دارید از کانسیلر برای پوشاندن قرمزی‌های روی صورت و همینطور آکنه استفاده کنید، رنگ سبز بهترین رنگ کانسیلر به حساب می‌آید. اگر تمایل داشتید که از یک کانسیلر با تناژ رنگی پوست خودتان استفاده نمایید، می‌توانید کانسیلری را انتخاب کنید که از پوستتان یک درجه روشن‌تر باشد و برای روی جوش‌ها از آن استفاده کنید. همینطور می‌توانید روی کانسیلر از یک کرم پودر مناسب برای پودر سبزه یا روشن مطابق با تناژ رنگی پوستان بهره ببرید.

بخوانید  از کجا محصولات مراقبت از پوست بخریم

چه مقدار کاور می‌خواهید؟ این که به چه میزان کاور برای پوست خود احتیاج دارید، به نوع تیرگی‌ها و نواقص پوستی و سلیقه شما در آرایش بستگی دارد. بنابراین هنگام انتخاب نوع کانسیلر، به کاور آن نیز دقت داشته باشید. اگر قصد دارید یک کاور سبک داشته باشید، کانسیلرهای مایع را در نظر بگیرید و برای کاورهای سنگین‌تر نیز، کانسیلر استیکی مناسب‌تر است.

سخن پایانی

یکی از لوازم آرایشی‌هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، کانسیلر است. کانسیلر با رنگ‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود و هر کدام از خانم‌های عزیزی که قصد خرید این محصول را دارند، باید آن را متناسب با پوست خود انتخاب کنند. ما نکاتی را که شما هنگام خرید کانسیلر باید به آن‌ها توجه داشته باشید، در اختیارتان قرار دادیم و امیدواریم که بتوانید هنگام خرید از آن‌ها کمک بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. عاطفه

    مطلب مفیدی بود ممنون از نویسنده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد معرفی برندهای معروف ایرانی کانسیلر