×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ایمپلنت فوری لیزری

ایمپلنت فوری لیزری یکی از مواردی که تأثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت هر فرد دارد، دندان‌های آن شخص می‌باشد؛ نکته‌ای که به ما مراقبت مداوم و هر روزه از این عضو بی‌نهایت مهم را یادآوری می‌کند. اگر که به صورت اتفاقی مشکلی برای دندان‌های شما پیش بیاید و یکی از آن‌ها دچار مشکل بنیادین شود، باید به فکر جایگزینی دائم و با کیفیت برای آن باشید و چه چیزی بهتر است از یک ایمپلنت بسیار با کیفیت که توسط متخصصین جایگذاری شود. حال قطعاً برای شما سوالاتی پیش آمده است که ایمپلنت چیست؟ انواع آن چطورند؟ آیا ارتباطی بین ایمپلنت و وجود دارد؟ چه هایی عمل لمینت و ایمپلنت را انجام می‌دهند؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم و همچنین بهترین دندانپزشک ها برای جراحی‌های دهانی را به شما معرفی کنیم.

ایمپلنت فوری لیزری چیست؟ چطور کاشته می‌شود؟

برخلاف پیشرفت چند ساله‌ی صنعت و علم دندانپزشکی شاهد این هستیم که سالانه میلیون‌ها نفر از هموطنان ما از مشکلات دندانی رنج می‌برند که علت بخش زیادی از آن‌ها بی خبر بودن از درمان‌های ممکن برای مشکلاتشان می‌باشد. همچنین عمده ترین مشکلاتی که این افراد با آن روبه‌رو می‌شوند، پوسیدگی دندان، بیماری پریودنتال یا آسیب می‌باشد. برای سال‌های زیادی درمان اینگونه مشکلات راه حل قطعی نداشت، اما مدتی می‌شود که راه‌های جدیدی برای مقابله با این مشکلات به وجود آمده‌اند.

بخوانید  لبخند هالیوودی چیست ؟

ایمپلنت فوری لیزری ابزاری می‌‎باشد که به صورت سراسری جایگزین ریشه‌های دندان می‌شود. ایمپلنت‌ها وسیله‌ای هستند که برای دندان دائمی شما یک پایه‌ی قوی ایجاد می‌کنند. ایمپلنت‌ها یک پایه قوی برای دندان دائمی یا قابل جابجایی ایجاد می‌کنند که با دندان‌های طبیعی شما سازگاری دارند. جنس اصلی ایمپلنت دندان از تیتانیوم خالص است که با بدن انسان سازگاری کامل دارد و برای اینکار بهینه شده است. شکل ظاهری یک ایمپلنت شبیه به یک میله‌ی باریک می‌باشد، این میله در درون استخوان فک شما قرار می‌گیرد. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی هنوز هم ایمپلنت و ایمپلنت فوری لیزری بهترین درمان و راه حل برای دندان‌های از بین رفته‌ی شما است. البته اگر که به فکر ماندگاری بالا و استحکام طولانی مدت ایمپلنت هستید، در آغاز باید به دنبال بهترین و متخصص‌ها در این کار باشید و در مرحله‌ی دوم باید به صورت مداوم از آن مراقبت کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

بخوانید  کاشت دندان بدون ایمپلنت با تکنولوژی جدید

انواع ایمپلنت دندانی بر اساس شکل

اگر که به جایگزینی یک دندان غائب فکر می‌کنید یا که برای ترمیم دندان‌های خود به ایمپلنت فوری لیزری روی آورده‌اید، ایمپلنت فوری روشی سریع، بادوام و مطمئن برای جایگزینی و بهبود وضعیت سلامت و زیبایی دندان‌ها به شمار می‌رود. انواع ایمپلنت براساس شکل و ظاهر اینگونه است:

  • متصل کننده شش ضلعی داخلی
  • متصل کننده شش ضلعی خارجی
  • متصل کننده هشت ضلعی داخلی

ایمپلنت با روشی خاص و جذاب

یکی از روش‌های بسیار جذاب ایمپلنت All-on-4 می‌باشد، این روش نیز برای جایگزینی و تعمیر دندان‌های مشکل می‌باشد. نحوه‌ی انجام این روش بدین شکل است:
۴ ایمپلنت با توجه به تشخیص دندانپزشک در محل مناسب از استخوان فک گذاشته می‌شود و سپس پروتز ثابت روی آن‌ها قرار می‌گیرد. بعد از قرارگیری چهار ایمپلنت مخصوص دندان‌های مصنوعی موقت روی آن‌ها قرار می‌گیرد. تمامی مراحل این روش معمولا در یک نوبت انجام می‌شود. همچنین شما باید از رژیم غذایی صحیح بعد از انجام این کار پیروی کنید تا زمانی که بافت لثه‌ای بهبود یابد و ایمپلنت‌ها به استخوان فک جوش بخورند. بعد از شش ماه، دندان‌های مصنوعی دائمی جایگزین دندان‌های موقت شده و می‌توانید دوباره از رژیم غذایی همیشگی خود استفاده کنید.

بخوانید  آیا لمینت به دندان ها آسیب می رساند؟

دندان و دندانپزشک

کاشت فوری ایمپلنت های دندانی

اولین مرحله‌ برای کاشت فوری ایمپلنت، جایگذاری اکلوزال فانکشنال ایمپلنت می‌باشد. در مقایسه با روش سنتی، روش کاشت فوری بسیار بهینه‌تر می‌باشد. شما برای انجام جایگذاری فوری پروتز مصنوعی به دندانپزشک مخصوص مراجعه می‌کنید. این روش به نسبت روش‌های مرسوم دیگر هم سرعت بالاتری دارد و هم اینکه به علت مدرن‌تر بودن آن مشکلات و عوارض کمتری برای مریض مراجع خواهد داشت. اگر که به فکر انجام ایمپلنت با بهترین کیفیت و البته گزینه‌ای مناسب هستید می‌توانید با ما تماس گرفته و نوبتی را از حرفه‌ای ترین دندانپزشکان ما رزرو کنید.

هزینه ایمپلنت فوری لیزری

یکی از مباحث که باعث منصرف شدن افراد زیادی از انجام ایمپلنت یا لیمنت می‌شود، هزینه‌ی آن می‌باشد که از روش‌های دیگر جایگزینی دندان بالاتر است. اما به همان قدر نیز نکات مثبت بیشتری دارد و دیگر نیازی نیست که شما هر چند مدت یکبار دوباره دندان‌های خود را ترمیم کنید. چند مورد از مزایای ایمپلنت فوری لیزری را می‌توان عدم نیاز به انتظار طولانی، استحکام و دوام بالا، راحتی و سهولت درمان دانست و اگر این موارد را در نظر بگیرید ایمپلنت فوری دندان با لیزر بسیار کار فکر شده و بهینه‌ای است.

بخوانید  آشنایی با روش های اصلاح طرح لبخند در ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد ایمپلنت فوری لیزری