×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین روش ایمپلنت

امروزه ایمپلنت بهترین درمان جهت جایگزینی دندان‌های از دست رفته می‌باشد ولی هنوز ترس از عمل جراحی یک عامل بازدارنده برای این درمان بوده و باعث می‌شود که بسیاری از افراد نیازمند به ایمپلنت از انجام آن منصرف شوند. این درحالیست که امروزه روش X-Guide درسریع‌ترین زمان با خطای بسیار کم و بدون نیاز به جراحی وسیع بوجود آمده که به این امکان را می‌دهد تا قبل از جراحی، درمان‌های خود را با جزئیات بیشتری برنامه‌ریزی کند. پس اگر شما هم می‌خواهید که ایمپلنت دندان خود را بدون برش خوردن لثه و خونریزی تجربه کنید، ادامه مقاله را دنبال کنید تا با این روش نوین بیشتر آشنا شوید.

معرفی روش X-Guide (جدیدترین روش ایمپلنت)

جدیدترین روش ایمپلنت – ایمپلنت‌های دندانی به سطحی از جزئیات و دقت نیاز دارند که بسیار فراتر از روش‌های معمول است. فناوری جدید X-Guide به دلیل استفاده از نرم افزار برنامه‌ریزی درمان پیشرفته و با راهنمایی دقیق در طول عمل، جدیدترین روش در ایمپلنت دندان است. این روش برای یک دندانپزشک، مشابه استفاده از GPS برای یک راننده است به‌طوری که با داشتن نمایی زنده و ۳۶۰ درجه از وضعیت مته و آناتومی در حین عمل جراحی، به دندانپزشک این امکان را می‌هد تا با خیال راحت برنامه درمان خود را پیاده‌سازی کند.

بخوانید  رازهای داشتن لبخند زیبا

X-Guide و اسکن سه بعدی

جدیدترین روش ایمپلنت – X-Guide بر اساس فناوری پرتو سه بعدی با تجسم حرکات دقیق ابزارهای دندانپزشکی در حین عمل جراحی زنده عمل می‌کند. در این روش اسکن سه بعدی جایگزین اشعه ایکس معمولی دندان شده و روش‌های دندانپزشکی را با جزئیات بیشتری برای بهبود مراقبت از بیمار ارائه می‌دهد. این اسکن می‌تواند استخوان، بافت و دندان‌ها را رنگی و با وضوح بی‌نظیری نمایش دهد که برای برنامه‌ریزی درمان دیجیتالی و جراحی ایمپلنت مجازی از آن استفاده می‌شود. در این روش اولین قدم شامل گرفتن یک اسکن سه بعدی با یک گیره پلاستیکی کوچک است که در دهان قرار داده می‌شود. سپس این طرح درمان دیجیتالی به واحد X-Guide منتقل می‌شود و پس از آن، X-Guide دندانپزشک را راهنمایی می‌کند تا ایمپلنت دندان را در موقعیت دقیق برنامه‌ریزی شده در زاویه و عمق مناسب با دقت زیاد قرار دهد.

مزیت‌های روش X-Guide

  • دقت بالا در کاشت ایمپلنت دندان
بخوانید  بهترین ایمپلنت مال کدوم کشوره؟

دقت اصلی‌ترین مزیت این فناوری جدید است. این امر در ایمن سازی عمل جراحی ایمپلنت به دندانپزشک کمک می‌کند تا از آسیب احتمالی عصب، سینوس فک بالا، دندان‌های مجاور و دیگر ساختارهای آناتومیکی جلوگیری کند.

  • یک برنامه درمانی شخصی تر و کامل تر

جدیدترین روش ایمپلنت – روش X-Guide به دندانپزشک این امکان را می‌دهد تا بیمار خود را با توجه به نوع دندان‌ها‌، محل دندان‌ها دیگر فاکتورها، درمان بیمار را شخصی سازی کند.

  • گذراندن زمان کمتر روی صندلی دندانپزشکی

مزیت دیگر این روش این است که جراحی سریع‌تر و راحت‌تر است که فرد می‌تواند در طول تنها یک روز دندان خود را ایمپلنت کند بدون اینکه نیاز باشد هفته‌ها به دندانپزشکی مراجعه کند.

  • بدون خونریزی و یا خونریزی در حد خفیف

این تکنولوژی جدید به گونه‌ای طراحی شده است که نیازی به بازکردن لثه بیمار نیست و از حداکثر استخوان موجود استفاده می‌شود. همچنین برای کسانی که فشار خون، دیابت و یا مشکل انعقاد خون دارند نیز توصیه می‌شود، چراکه مقدار خونریزی در این روش بسیار پایین است.

  • نتایج شگفت انگیز و طولانی مدت
بخوانید  مینی ایمپلنت ارتودنسی

روش X-Guide در مقایسه با روش‌های قبلی ایمپلنت ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد که یک ویژگی فوق العاده محسوب می‌شودو فرصتی عالی برای بیمار می‌باشد.

 

تفاوت X-Guide با جراحی تحت هدایت رایانه

جدیدترین روش ایمپلنت – برخی از دندانپزشکان هنوز ایمپلنت‌های دندانی را به صورت آزاد قرار می‌دهند، بدون اینکه بدانند ایمپلنت در کجا قرار می‌گیرد، در زیر لثه چه چیزی وجود دارد و باید به قضاوت آنها اعتماد کرد. روش X-Guide بسیار ایمن و دقیق است و پیشرفت بزرگی در زمینه ایمپلنت محسوب می‌شود چراکه دندانپزشک به جای اینکه منتظر بماند و از راهنمای از پیش ساخته شده استفاده کند. X-Guide مسیری را که باید در کامپیوتر دنبال کند را به او نشان می‌دهد و در مورد زاویه، مسیر و عمق بازخورد زمان واقعی ارائه می‌دهد.

هزینه ایمپلنت دندان به روش دیجیتالی

جدیدترین روش ایمپلنت – طی چند سال گذشته، صنعت جهانی دندانپزشکی به سرعت از فناوری سه بعدی X-Guide استقبال کرده است زیرا می‌تواند نتایج دقیق‌تر ایمپلنت دندان را ارائه دهد اما هزینه کاشت فوری دندان مسلما از هزینه دیگر روش‌های جایگزینی دندان بالاتر است. با این حال اگر مزایای ایمپلنت دیجیتالی فوری، یعنی عدم نیاز به انتظار طولانی، استحکام و دوام بالا، سهولت درمان و دیگر مزایایی که در مقاله ذکر شد را در نظر بگیرید به احتمال زیاد به این نتیجه می‌رسید که کاشت دیجیتالی دندان ارزش این سرمایه گذاری بلند مدت را دارد. در این مقاله روش نوین ایمپلنت دندان را زیر ذره‌بین قرار دادیم تا با آگاهی کامل نسبت به ایمپلنت دندان‌های خود اقدام کنید.

بخوانید  تغذیه در طول کاشت دندان و بعد از ایمپلنت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد جدیدترین روش ایمپلنت