×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

بسیاری از مردم می خواهند کسب و کار خود را در منزل و با کمترین سرمایه عملی کنند، در نهایت مستقل شوند و شروع به کسب درآمد کنند، اما اغلب یک مانع بزرگ در این راه وجود دارد: کسب و کار به سرمایه اولیه نیاز دارد. با این حال، برای سازماندهی درآمد پایدار در این زمینه همیشه نیازی به سرمایه گذاری نیست. در اینجا ایده های درآمدزایی بدون سرمایه را ارائه می دهیم.

ساده ترین راه های کسب درامد خانگی

۱٫کار پاره وقت در اینترنت

شما می توانید حتی در غیاب هر گونه مهارت خاصی، به سادگی با داشتن گوشی یا رایانه ای که اینترنت در اختیار دارید، درآمد کسب کنید. البته، بعید است که صدها دلار در ماه جمع آوری شود، اما می توانید چند هدف کوچک را در دست اجرا قرار دهید. در مورد کار اینترنتی وقتی صحبت می شود عنوان هایی مثل لایک، ارسال مجدد و نظرات در شبکه های اجتماعی برای سفارش و کار در شبکه های اجتماعی یادآور می شود.

بخوانید  bnpl چیست؟

۲٫عکس گرفتن

Photographer یک استارتاپ خوب برای کسانی است که آماده یادگیری چیزهای جدید هستند و حس خوبی از سبک و چشم خوب دارند. برای کار باید تجهیزات اصلی را خریداری کنید که لازم نیست حرفه ای و گران باشد. برای هر منطقه، هزینه محل، به ترتیب، متفاوت است. می توانید با عکاسی در فضای باز شروع کنید. با سازماندهی فعالیت رسانه ای، خود را تبلیغ کرده و به یک متخصص محبوب تبدیل خواهید شد.

تولید محتوا و عکاسی با گوشی

۳٫قنادی

پخت کیک و شیرینی یک فعالیت شیرین و پرسود است که برای افرادی که عاشق آشپزی هستند جذاب خواهد بود. فروش محصولات به سفارش می تواند از طریق اینترنت سازماندهی شود و این یکی از راه های کسب درامد با گوشی است. پلتفرم های اصلی: اینستاگرام. شما همچنین باید لیبل آشپزی خود را اماده کنید: چیزی خاص که به مشتریان اجازه می دهد شما مورد توجه باشید.

هزینه ها نسبتا کم است. لوازم خانگی به شکل اجاق گاز و فر، مخلوط کن، یخچال، فریزر و غیره، به احتمال زیاد، در خانه دارید.

بخوانید  آموزش پس انداز به کودکان

۴٫ پیجی برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری خود

یکی دیگر از راه های کسب درامد با گوشی ایجاد پیجی مستقل برای به اشتراک گذاری مهارت و استعداد های شما است. در این تجارت، شما باید مهارت های سخنوری، تدبیر و جامعه پذیری داشته باشید. به عنوان یک قاعده، میزبان رویدادهای مختلف از قبل برنامه ای از جمله بازی و موسیقی را توسعه می دهد. لازم است به وضوح جهت جشن ها را مشخص کنید و از طریق برنامه آنها فکر کنید. تبلیغات خوب در اینترنت به شما کمک می کند مشتری پیدا کنید و در نتیجه تجربه مفیدی کسب کنید. برای شروع بهتر است تجهیزات صوتی نخرید و پول زیادی را در این گونه فعالیت ها سرمایه گذاری نکنید. فقط با پیشرفت موفقیت آمیز رویدادها، شروع به فکر کردن در مورد آن کنید.

۶٫ تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی امروزه یک سرویس مورد تقاضا برای تجارت است. متن با کیفیت بالا برای قرار دادن تاریخچه شرکت در وب سایت، استفاده از آن در تبلیغات کالاها و خدمات، تنظیم کاتالوگ در فروشگاه های آنلاین، نگهداری گروه ها در شبکه های اجتماعی و غیره ضروری است. برای شروع، کافی است مهارت های مناسب را داشته باشید، در مورد خدمات تبلیغ کنید یا به سفارشی که در سایت برای فریلنسرها منتشر شده است پاسخ دهید. سطح درآمد به پروژه ای که برای آن می نویسید و به تجربه شما بستگی دارد. نکته: سعی کنید یک پروژه بلند مدت پیدا کنید که در آن شغلی دائمی پیدا کنید. به عنوان یک قاعده، کارهای یکباره ارزان تر هستند و هیچ تضمینی برای درآمد پایدار دریافت نمی کنید.

بخوانید  تفاوت بلوک سیمانی سفالی

تولید محتوا متنی

۶٫ تعمیر لوازم خانگی

دانش و مهارت در زمینه فناوری (و به ویژه تجهیزات خانگی) می تواند منبع درآمد باشد. با انجام کار در کوتاه ترین زمان ممکن، می توانید امتیاز بالا و دستمزد ساعتی نسبتاً زیادی را به دست آورید. برای شروع، شما باید مجموعه ای از ابزارها را خریداری کنید که هزینه زیادی ندارند و با توجه به مهارت های خود کسب درامد کنید میانگین زمان تعمیر که برای تعمیر داده می شود ۲ هفته است.

۷٫ مانیکور در خانه ساده ترین راه کسسب درامد خانگی

مانیکور و پدیکور با کیفیت بالا هزینه زیادی دارد و هزینه های نقدی از طرف مجری حداقل است. البته، شما نیاز به مهارت و حوصله،داشتن رفتاری مناسب با مشتریان دارید. هزینه تجهیزات مانیکور خیلی گران نیست. شما همچنین به یک میز و یک چراغ و یک صندلی نیاز خواهید داشت. امروزه در اینترنت دوره های سریعی برای این حرفه وجود دارد که چند هفته است و درآمد خوبی خواهد داشت! اگر تجربه کاری به اندازه کافی در این زمینه دارید، می توانید که دوره های مانیکور خود را با ضبط صدای خود و ویدیویی مناسب به توسعه کار خود بپردازید.

بخوانید  دستگاه تسمه کش تهران صنعت چیست ؟

۸٫ مربی یوگا و مدیتیشن

یوگا یک شکل مفید از ژیمناستیک نه تنها برای سلامت جسمی بلکه برای سلامت روانی است. با تسلط بر حرفه مربی یوگا می توانید کلاس های شخصی و گروهی برگزار کنید. علاوه بر هزینه آموزش، هزینه قابل توجهی نیز اجاره محل برای سالن می باشد. اگر پولی برای سالن وجود ندارد، می توانید کلاس ها را مستقیماً از طریق اینترنت برگزار کنید یا حتی دوره های آنلاین خود را توسعه دهید که می توانند در یوتیوب یا اینستاگرام فروخته شوند. ثبت نام دوره ها یکبار انجام می شود و امکان فروش برای سال ها وجود دارد. به خاطر داشته باشید که باید از نظر بدنی خود را به سطح استاد بکشید، سخت ترین حرکات آکروباتیک را انجام دهید و کشش چشمگیری داشته باشید.

۹٫ فروش اسکیس برای خالکوبی

اگر سلیقه خلاقانه و مهارت های طراحی دارید، می توانید نقاشی های خالکوبی را به سالن های تخصصی بفروشید. این یک جواهر ظریف است که باید مطابق با جریان مد باشد. با انجام بسیاری از سفارشات، می توانید مقدار قابل توجهی در ماه درآمد کسب کنید. همچنین ایده خوبی است که وب سایت خود را ایجاد کنید یا یک وبلاگ موضوعی جداگانه داشته باشید، جایی که می توانید داده ها و طرح ها را برای پول ارسال کنید. در واقع درآمد غیرفعال با یک سیستم مستقر ارائه می شود.

بخوانید  برداشت خودکار چیست ؟

 

۱۰٫ تحویل غذا به دفاتر

این ایده تجاری اصلا جدید نیست. علاوه بر این، بسیاری از شرکت های بزرگ در این جایگاه در بازار فعالیت می کنند. در حال حاضر در سطح شهرها را وجود دارند و سطح زیادی از رقابت را ارائه می دهد. ما باید در نظر داشته باشید نمیتوانید از این طریق پول زیادی به دست آورید. اما در واقع فقط شرکت های کم و بیش بزرگ با یکدیگر رقابت می کنند. آنها باید بودجه زیادی را برای نگهداری و تبلیغات کسب و کار اختصاص دهند. بر این اساس، آنها نمی توانند قیمت ها را خیلی پایین بیاورند تا از رقبا متمایز شوند.

بنابراین معلوم می شود که کارآفرینان مشتاق، در واقع در خانه آشپزی می کنند، نیازی به هزینه زیادی ندارند. طبیعتا نمی توانند روی اکثریت مخاطب هم حساب کنند. اما تعداد زیادی کارمند اداری وجود دارد. همه نمی توانند برای ناهار به کافه بروند و همه این فرصت را ندارند که با خود غذا ببرند بنابراین در صورت تمایل مشتری وجود خواهد داشت. هزینه ها در درجه اول به محصولاتی که ظروف از آنها تهیه می شود و ظروف پلاستیکی برای بخش هایی خواهد بود. بهتر است جستجوی اولیه مشتریان را خودتان سازماندهی کنید. فقط به طور روشمند دفاتر موجود را دور بزنید و غذای خانگی ارزان ارائه دهید. مزیت این است که علاقه مندان را می توان به سرعت پیدا کرد.

بخوانید  صندلی آرایشگاه زنانه یک سرمایه‌گذاری هوشمند برای آرایشگران موفق

۱۱ تماس برای حمل وسایل

برای شروع، شما به دنبال افرادی هستید که بتوانند این وظایف را انجام دهند. خوبی این کار این است که هیچ کس برای چنین کاری به آموزش خاص یا مجوز نیاز نخواهد داشت. با این افراد که می‌توانید پایگاه غیررسمی آن‌ها را دائماً تغییر دهید و تکمیل کنید، روی گزینه پرداخت جزئی توافق می‌کنید. حتی این راه را میتوانید در اینترنت و توسعه کسب و کار خود گسترش دهید و کار خود را تبدیل به شرکت کنید. شما فقط به دنبال دستورات باشید و آنها را اجرا کنید. با این حال، این روش بیش از حد سطحی خواهد بود و بازده خوبی به همراه نخواهد داشت. بهتر است یک شرکت انفرادی باز کنید و یک حساب جاری باز کنید. از این گذشته، اگر قصد دارید با سازمان ها کار کنید، این حساب کاربری است که به جلوگیری از مشکلات کمک می کند.

فراموش نکنید که قیمت را در نظر بگیرید. و قبل از آن، قیمت های فعلی شهر خود را در نظر بگیرید.

بخوانید  رسول دانیال زاده نمین کارآفرینان برتر صنعت کشور در حوزه فولاد کیست ؟

هزینه های کار – حدود ۴-۸ ساعت در روز، بسته به تعداد سفارشات و موفقیت تبلیغات.

مزایا – همیشه سفارشات وجود دارد

معایب – قیمت پایین

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظرات در مورد کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه